S
StijnVkralingen
Hallo,
Wij hebben de DVR nu ongeveer een week en kwamen er al snel achter dat de Samsung erg traag opstart vanuit Deep Sleep modus (dat de tijd dus ook niet meer word weergeven). Dit is erg storend want de TV (ook Samsung trouwens) en de HCS starten veel sneller op als de DVR uit Deep Sleep. Waardoor je dus 20 seconden krijgt van een HDMI error messages of "is uw [apparaat] wel goed aangesloten?" Wij hebben dus eigenlijk niet zo'n behoefte aan Deep Sleep.
Het probleem is alleen dat dit *NIET* kan worden uitgeschakeld, het kan alleen maar worden uitgesteld voor maximaal 1 uur. Zie ik iets over het hoofd? Ik zou graag dus Deep Sleep permanent willen uitzetten. Dit soort problemen hadden wij dus noot met de Cisco (die blijkbaar volgens Ziggo defect was en vervangen moest worden met een nieuwer model terwijl hij gewoon goed werkt bij mijn zus).
Verder geeft hij ook aan in interactieve TV dat wij TV Extra hebben terwijl wij eigenlijk Alles In Een Plus hebben. Hoe kan dit?
Groetjes
Wij hebben de DVR nu ongeveer een week en kwamen er al snel achter dat de Samsung erg traag opstart vanuit Deep Sleep modus (dat de tijd dus ook niet meer word weergeven). Dit is erg storend want de TV (ook Samsung trouwens) en de HCS starten veel sneller op als de DVR uit Deep Sleep. Waardoor je dus 20 seconden krijgt van een HDMI error messages of "is uw [apparaat] wel goed aangesloten?" Wij hebben dus eigenlijk niet zo'n behoefte aan Deep Sleep.
Het probleem is alleen dat dit *NIET* kan worden uitgeschakeld, het kan alleen maar worden uitgesteld voor maximaal 1 uur. Zie ik iets over het hoofd? Ik zou graag dus Deep Sleep permanent willen uitzetten. Dit soort problemen hadden wij dus noot met de Cisco (die blijkbaar volgens Ziggo defect was en vervangen moest worden met een nieuwer model terwijl hij gewoon goed werkt bij mijn zus).
Verder geeft hij ook aan in interactieve TV dat wij TV Extra hebben terwijl wij eigenlijk Alles In Een Plus hebben. Hoe kan dit?
Groetjes