D
Daemoniacus
Afgelopen zondagavond was er bij ons in Didam (6942VC) een storing van Radio, TV, Internet en Telefonie die vrij lang duurde in de avond.
Vanmorgen had ik weer helemaal niets maar dit was na een 45 minuten weer voorbij.
Is dit de warmte of gewoon een gebrekkig netwerk ?
Vanmorgen had ik weer helemaal niets maar dit was na een 45 minuten weer voorbij.
Is dit de warmte of gewoon een gebrekkig netwerk ?
