• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lampje rood

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Hans1955
  • Startdatum Startdatum
H

Hans1955

Op het kastje van UPC zit een controlelampje,is het rood slecht tv-beeld,lampje groen beeld goed.Hiermee bedoel ik dus niet het modem maar daar waar de coaxkabel in moet.
Volgens UPC heeft het kastje niets te maken met het tv-signaal,verder heb ik ook bij slecht weer dito beeld.
Wie oh wie herkent dit??????
 
Kan je er een foto van plaatsen?

Of kijken of er ergens een typenummer op staat?

Alle info kan helpen ;)
 
Hans1955 zei:
Op het kastje van UPC zit een controlelampje,is het rood slecht tv-beeld,lampje groen beeld goed.Hiermee bedoel ik dus niet het modem maar daar waar de coaxkabel in moet.
Volgens UPC heeft het kastje niets te maken met het tv-signaal,verder heb ik ook bij slecht weer dito beeld.
Wie oh wie herkent dit??????
Onvoorstelbaar na maanden heen en weer gebel en gemail met Upc is na plaatsing alhier,het lampje groen en heb ik eindelijk goed tv-signaal.
 
Hans1955 zei:
Onvoorstelbaar na maanden heen en weer gebel en gemail met Upc is na plaatsing alhier,het lampje groen en heb ik eindelijk goed tv-signaal.

Nou, dat is echt niet opgelost door plaatsing van jouw bericht op dit forum.
Je geeft zo weinig informatie dat men bij UPC nooit kan weten wie jij bent en wat voor apparatuur je hebt.
Dus wordt maar gauw wakker, dit heet 'toeval' ::)

Maar een beetje uitleg zou geen kwaad kunnen. Welk apparaat bedoel je en welk lampje?
 
Denk dat de topicstarter het heeft over een Tellabs-modem.

Zonder meer info is het echt koffiedik kijken wat er verder nog aan de hand zou kunnen zijn.
 
Hans1955 zei:
Op het kastje van UPC zit een controlelampje,is het rood slecht tv-beeld,lampje groen beeld goed.Hiermee bedoel ik dus niet het modem maar daar waar de coaxkabel in moet.
Volgens UPC heeft het kastje niets te maken met het tv-signaal,verder heb ik ook bij slecht weer dito beeld.
Wie oh wie herkent dit??????

Ik herken dit, volgens mij kom je pas echt in de problemen als het lampje op zwart gaat.
 
knud66 zei:
Denk dat de topicstarter het heeft over een Tellabs-modem.

Zonder meer info is het echt koffiedik kijken wat er verder nog aan de hand zou kunnen zijn.
Het is geen modem maar het kastje aan de muur waar de telefoonlijn en de coaxkabel op aangesloten zijn.
 
eh, dat duidt nog meer op een tellabs modem. daar gaat namelijk zowel de coax op (het is naast modem ook AOP) & de telefoonkabel. voor internet staat er dan een ander modem, dit is een modem enkel voor analoge telefonie.

ter grootte van een stoeptegel zo'n beetje?
 
Is telelabs modem wat i heeft hangen, bij rood betekend dat i niet aangemeld staat op netwerk bij groen wel.
 
En dat kan ook weer kloppen dat de 'stoeptegel' niet
is aangemeld want er is een tijdje terug een omruil-actie
geweest omdat UPC het netwerk van de Tellabs wil uitschakelen
en dat is pas geleden volgens mij al gebeurd.
 
Terug
Bovenaan