H
Hans1955
Op het kastje van UPC zit een controlelampje,is het rood slecht tv-beeld,lampje groen beeld goed.Hiermee bedoel ik dus niet het modem maar daar waar de coaxkabel in moet.
Volgens UPC heeft het kastje niets te maken met het tv-signaal,verder heb ik ook bij slecht weer dito beeld.
Wie oh wie herkent dit

Volgens UPC heeft het kastje niets te maken met het tv-signaal,verder heb ik ook bij slecht weer dito beeld.
Wie oh wie herkent dit



