S
superiorgg
Hallo,
sinds ongeveer 3 weken heb ik mijn modem 2 keer opnieuw moeten opstarten omdat ik tijdens het spel lagg spikes heb.
Mijn ping is volgende Speedtest.net ~11ms en in het spel is mijn ping ook niet boven de 40.
Wanneer ik de modem opnieuw opstart is het probleem verholpen. De modem staat in BRIDGE mode en daarachter heb ik een Asus RT-N66U.
Ik gebruik nog de Cisco EPC3925 modem van UPC.
Is het verstandig om contact op te nemen met UPC? Het gebeurt niet heel erg vaak, maar het zou naar mijn mening niet moeten voorkomen.
Wellicht iemand die een gelijksoortig probleem heeft gehad?
Alvast bedankt voor je reactie.
MVG
João
sinds ongeveer 3 weken heb ik mijn modem 2 keer opnieuw moeten opstarten omdat ik tijdens het spel lagg spikes heb.
Mijn ping is volgende Speedtest.net ~11ms en in het spel is mijn ping ook niet boven de 40.
Wanneer ik de modem opnieuw opstart is het probleem verholpen. De modem staat in BRIDGE mode en daarachter heb ik een Asus RT-N66U.
Ik gebruik nog de Cisco EPC3925 modem van UPC.
Is het verstandig om contact op te nemen met UPC? Het gebeurt niet heel erg vaak, maar het zou naar mijn mening niet moeten voorkomen.
Wellicht iemand die een gelijksoortig probleem heeft gehad?
Alvast bedankt voor je reactie.
MVG
João