• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lagere abbo dan plus naar extreme

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HardcoreHoolie
  • Startdatum Startdatum
H

HardcoreHoolie

Hey mensen,

Iedereen die van een lagere abbo naar extreme willen gaan kunnen vanaf volgende week rekenen op een verassing van UPC/Chello, welke dat zijn wilden ze helaas niet vertellen.

Ik ben namelijk vorige maand over gestapt van plus naar classic omdat de plus snelheden lager waren dan classic in bepaalde programma's.

Nu wilde ik graag overstappen naar extreme alsnog en daar werd mij aangeraden om tot volgende week te wachten omdat er dan een speciaal aanbod komt.

Helaas kan ik niet meedelen wat het gaat worden.

Greetz
 
is de verrasing nog meer ellende?
of dat je die beloofde 20Mbit niet eens gaat halen....

of moet je zelf achter je kado'tje aangaan ::)
 
hehe als ik het wist zou ik het wel vertellen, maar ik weet het egt niet.

Ik moest dan volgende week bellen of de site www.upc.nl in de gaten houden ;)

enne mario ik hou me aanbevolen aan je info :D

Greetz
 
"vroeger" werden we hier nog wel eens anoniem getipt door een interne medewerker. Dat is schijnbaar echt verboden :'(
 
Idd vroeger las je hier nog wel eens een hoax :-X
Maar als het cadeautje gratis voip is hoef ik het niet >:(

Afwachten dus ;)
 
Terug
Bovenaan