H
HardcoreHoolie
Hey mensen,
Iedereen die van een lagere abbo naar extreme willen gaan kunnen vanaf volgende week rekenen op een verassing van UPC/Chello, welke dat zijn wilden ze helaas niet vertellen.
Ik ben namelijk vorige maand over gestapt van plus naar classic omdat de plus snelheden lager waren dan classic in bepaalde programma's.
Nu wilde ik graag overstappen naar extreme alsnog en daar werd mij aangeraden om tot volgende week te wachten omdat er dan een speciaal aanbod komt.
Helaas kan ik niet meedelen wat het gaat worden.
Greetz
Iedereen die van een lagere abbo naar extreme willen gaan kunnen vanaf volgende week rekenen op een verassing van UPC/Chello, welke dat zijn wilden ze helaas niet vertellen.
Ik ben namelijk vorige maand over gestapt van plus naar classic omdat de plus snelheden lager waren dan classic in bepaalde programma's.
Nu wilde ik graag overstappen naar extreme alsnog en daar werd mij aangeraden om tot volgende week te wachten omdat er dan een speciaal aanbod komt.
Helaas kan ik niet meedelen wat het gaat worden.
Greetz




