R
RaketEd
Vorige week monteur geweest om te kijken naar het probleem van lage upload 390kbit . Alles was goed en in overleg is er vandaag een nieuwe modem geplaatst (Arris). Het probleem is er niet mee opgelost enheb de HD weer gebeld. Volgens de medewerker van de HD was de testserver van
UPC niet betrouwbaar dus daar lag het probleem. Op de vraag waarom dan toch besloten is om de modem te vervangen door 3e lijnssupport naar aangeven van mij dat ik op de testserver van UPC!!! slechte upload had.
Hier had hij geen verklaring voor en het kon ook aan mijn netwerkkaart liggen.
Ook hierop reageerde ik met de stelling dat vorige week door miscommunicatie mijn abo op extreme werd gezet en mijn upload naar 500kbit ging, veel te laag natuurlijk maar netwerkkaart geeft dus niet de beperking.
Besloten is om het probleem weer bij de 3e lijnssupport neer te leggen en te kijken wat het oplevert.
postcode 7325
RaketEd
UPC niet betrouwbaar dus daar lag het probleem. Op de vraag waarom dan toch besloten is om de modem te vervangen door 3e lijnssupport naar aangeven van mij dat ik op de testserver van UPC!!! slechte upload had.
Hier had hij geen verklaring voor en het kon ook aan mijn netwerkkaart liggen.
Ook hierop reageerde ik met de stelling dat vorige week door miscommunicatie mijn abo op extreme werd gezet en mijn upload naar 500kbit ging, veel te laag natuurlijk maar netwerkkaart geeft dus niet de beperking.
Besloten is om het probleem weer bij de 3e lijnssupport neer te leggen en te kijken wat het oplevert.
postcode 7325
RaketEd