Z
zeropatience
Hallo, Sinds vanavond ben ik lid geworden van een payserver (eweka) en
heb een Ziggo abbo Z2 en gebruik een Sitecom 300n-xr router en het programma Grabit, dit alles is geinstalleerd op een Medion Intel Pentium Dual cpu t3400@ 2.16Ghz 4.00gb 32bit besturing systeem nu is mijn vraag; ik haal maar een snelheid van 640KB/s klopt dit wel? of heb ik een verkeerde instelling of is het downloaden gerelateerd aan het tijdstip van downloaden, daar bedoel ik mee s`nachts of overdag.
heb een Ziggo abbo Z2 en gebruik een Sitecom 300n-xr router en het programma Grabit, dit alles is geinstalleerd op een Medion Intel Pentium Dual cpu t3400@ 2.16Ghz 4.00gb 32bit besturing systeem nu is mijn vraag; ik haal maar een snelheid van 640KB/s klopt dit wel? of heb ik een verkeerde instelling of is het downloaden gerelateerd aan het tijdstip van downloaden, daar bedoel ik mee s`nachts of overdag.
ops:, dank je wel voor je reactie!