• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lage snelheid?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zeropatience
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zeropatience

Hallo, Sinds vanavond ben ik lid geworden van een payserver (eweka) en
heb een Ziggo abbo Z2 en gebruik een Sitecom 300n-xr router en het programma Grabit, dit alles is geinstalleerd op een Medion Intel Pentium Dual cpu t3400@ 2.16Ghz 4.00gb 32bit besturing systeem nu is mijn vraag; ik haal maar een snelheid van 640KB/s klopt dit wel? of heb ik een verkeerde instelling of is het downloaden gerelateerd aan het tijdstip van downloaden, daar bedoel ik mee s`nachts of overdag.
 
Je snelheid is prima. 640 kB/s komt overeen met 5120 kbps. Aangezien je abonnement officieel tot 5000 kbps gaat, haal je dus een hogere snelheid dan waar je je voor aangemeldt hebt.
 
Lage snelheid

Ik kan downloaden via newnews.home.nl of news.home.nl of news.ziggo.nl.
Is er nog een voorkeur voor deze 3 nieuwsgroepen? Welke is het snelst?

Via newnews.home.nl (deze pakt tie als eerst) heb ik maar een downloadsnelheid van 3 tot 8 kB/s

Via een trial van hitnews heb ik een snelheid van rond de 900kB/s, maar deze is maar 3 dagen en wil eigenlijk geen betaalde nieuwsgroep...

Volgens mij heb ik als abonnement de Alles in 1 plus, want ik zag 50.000 als limit staan?

Hoop dat iemand mij meer kan vertellen

Groetjes
Nicole
 
Sinds gisteren heb ik een "Alles in 1 extra" abonnement van Ziggo, wat me op valt is dat de download snelheid van de Nieuws Server slecht is. Het gaat van 600 KB/s - 1.2 MB/s , en het meest van de tijd de laagste snelheid.
Als ik het via de payserver van Eweka doe dan haal ik 2.2 MB/s constant.
Maar de bedoeling is dat ik van die payserver afkom, dat was een reden om over te stappen naar Ziggo.
Ligt dit bij mij of hebben anderen daar ook last van?


Echt Bagger!!!
Snelheden van 400KB/s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi!

Sinds gisteren heb ik een "Alles in 1 extra" abonnement van Ziggo, wat me op valt is dat de download snelheid van de Nieuws Server slecht is. Het gaat van 600 KB/s - 1.2 MB/s , en het meest van de tijd de laagste snelheid.
Als ik het via de payserver van Eweka doe dan haal ik 2.2 MB/s constant.
Maar de bedoeling is dat ik van die payserver afkom, dat was een reden om over te stappen naar Ziggo.
Ligt dit bij mij of hebben anderen daar ook last van?

Snelheden van 400KB/s

Welke news server gebruik je? En met hoeveel threads?

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan