• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

lage snelheid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fosters
  • Startdatum Startdatum
F

fosters

Hoe is het mogelijk om met mijn fiberspeed 60 abonnement maar en downloadsnelheid te krijgen bij xs news van rond die "2500"? Ik ben eigenlijk een leek in de downloadwereld. Ik weet dat ik een router heb aangeschaft via UPC, fiberspeed 60 heb, maar het downloaden van films via xs news gaat niet sneller dan mijn vorrigen abbo bij UPC. Is er wat loos met mijn routerinstellingen of wat.......? zou het leuk inden als u eens mee zou denken. Speedtesten zijn allemaal in orde (60, behalve de upload, die blijft achter). Nochmaals in ben een leek in deze wereld van downloaden, maar zou het op prijs stellen dat u meedenkt. Ik gebruik grabbit.
 
Usenet word niet meer geknepen door UPC dus is poort 563 niet nodig

iedere geval je hebt de juiste config file van UPC gekregen dus moet het probleem zoals BrammeS al zei je xsnews account die dan niet goed is
 
melvintje zei:
Usenet word niet meer geknepen door UPC dus is poort 563 niet nodig

iedere geval je hebt de juiste config file van UPC gekregen dus moet het probleem zoals BrammeS al zei je xsnews account die dan niet goed is

Hoe weet je dat zo zeker bij mij gaat poort 119 veel trager dan met ssl 563 en heeft nog als voordeel dat mijn pakketjes encrypted zijn het gaat ze niets aan wat ik download.
 
jantjeb zei:
Hoe weet je dat zo zeker bij mij gaat poort 119 veel trager dan met ssl 563 en heeft nog als voordeel dat mijn pakketjes encrypted zijn het gaat ze niets aan wat ik download.

nou..........het is weer weekend en hier loopt het (700kb) als stroop ::)
 
Omdat ik ook download via poort 119 en geen problemen ondervindt


Ik heb hem altijd staan op poort 80
 
Net Avatar full Blu-ray 53gig binnen in 75 minuten 12mb per seconde power fiber 120 poort 563 ssl met grabit.
 
gebruik hier ook newsxs. SSL aan staan werkt prima altijd volle bak ;)
 
Terug
Bovenaan