• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lage snelheid usenet multikabel gebied

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Markie3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Markie3

Misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik weet niet meer wat er aan de hand is. Snelheid van mijn usenet blijft steken op 250kb/s of zelfs lager. Ik heb een Ziggo alles in 1 20mbit.
Ik heb alles al gedaan van het rebooten van alles en het ertussen uit halen van mij router tot zelfs helemaal firewall loos op internet te gaan.

Ik heb zelf een payserver, maar ik denk (weet het wel zeker) dat het hier niet aan ligt. Zelfs news.quicknet is traag.
Mijn snelheid heb ik getest via speedtest.net en .nl en hier heb ik gewoon 20mb.

Dus wie kan me helpen
 
dank u

Ik had het touwtje niet gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan