S
Sproet
Momenteel een langzame verbinding. Ik heb 120 mb, en had tot enkele maanden geleden vaak 130 mb. De laatste maanden is dat 100 of 110 mb en vandaag slechts 5 mb. Dat ik heb ik al een tijd niet meer gehad. Meer mensen hier last van? :'(
Bellen heb geen zin dan krijg je weer van die onzinnige vragen als; zit de stekker wel in het modem e.d.
Bellen heb geen zin dan krijg je weer van die onzinnige vragen als; zit de stekker wel in het modem e.d.

