S
skunkz
yep en zodra het 00:00 uur wordt gaat alles weer normaal... ik heb een donkerbruin vermoeden dat Ziggo dezelfde strategie toepast als upc destijds met het afknijpen van de verbindingen... nou ja binnenkort glasvezel hier, dus dan wordt het spannend voor ziggo (m/v)

