A
André Stelling
Ben je vrolijk iets aan t dl-en met zo'n 200 MB, dondert je verbinding nr beneden, ,ff snel Ziggo speedtest, en ja hoor van de 200 nog maar 7 !
Reboot helpt niet. Ok dan de modem/router steker er uit en weer in, en weer een reboot en ja hoor 200 weer terug.
En ja om op een heel antieke discussie terug te komen: ik heb de beste kabels en alles correct geconfigureerd. Alles ging lange tijd perfect maar de laatste weken 1 grote ellende. Hoe vaak moet ik die steker er per dag uitrukken om te resetten?
Zou het kunnen zijn dat ziggo met hun geadverteerde "supersnelheid" wij leveren het snelste inet voor de laagste prijzen, het toch niet echt aan kan en dus ponds ponds gewijze bepaalde regio's tijdelijk even afknijpen?
Reboot helpt niet. Ok dan de modem/router steker er uit en weer in, en weer een reboot en ja hoor 200 weer terug.
En ja om op een heel antieke discussie terug te komen: ik heb de beste kabels en alles correct geconfigureerd. Alles ging lange tijd perfect maar de laatste weken 1 grote ellende. Hoe vaak moet ik die steker er per dag uitrukken om te resetten?
Zou het kunnen zijn dat ziggo met hun geadverteerde "supersnelheid" wij leveren het snelste inet voor de laagste prijzen, het toch niet echt aan kan en dus ponds ponds gewijze bepaalde regio's tijdelijk even afknijpen?