M
Merel149
Hallo,
Wij hebben de HD recorder vandaag geinstalleerd. Nu hebben wij gewoon beeld en drukken we bijvoorbeeld op films, dan komen we niet verder naar het volgende scherm. Hoe kan ik dit verhelpen? Is er iets fout gegaan? Je moest een nummer met je woonplaats opgeven, dit deed hij automatisch, kan het hier aan liggen?
Met vriendelijke groet,
Wij hebben de HD recorder vandaag geinstalleerd. Nu hebben wij gewoon beeld en drukken we bijvoorbeeld op films, dan komen we niet verder naar het volgende scherm. Hoe kan ik dit verhelpen? Is er iets fout gegaan? Je moest een nummer met je woonplaats opgeven, dit deed hij automatisch, kan het hier aan liggen?
Met vriendelijke groet,