• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kwaliteitsgarantie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ePpie75
  • Startdatum Startdatum
E

ePpie75

Heb ruim 2 weken Chello light maar ben niet blij met de snelheid. Daarom wil ik gebruik maken van de kwaliteitsgarantie en opzeggen (dit kan binnen 30 dagen). Hellaas ben ik de antwoordkaart kwijt (of misschien heb ik die niet gehad). Heeft iemand in Amsterdam voor mij de antwoordkaart?

Gr Martin
 
wat is niet blij zijn met de snelheid??? wat vind jij bij light niet acceptabel?
 
mss aardig om te weten is dat vanaf volgend weeken de snelheid van de huidige light van 300 kbit naar 786 kbit verhoogd wordt. Ook de prijs gaat een klein beetje omlaag, nl van E 34.95 naar E 32.95.

Dit zal vast een reactie zijn op de ontwikkelingen van ADSL. Gaat in ieder geval de goeie kant uit ;)
 
Voor een antwoordkaart kwaliteitsgarantie kun je gewoon met UPC bellen en er een aanvagen
 
Ok ik heb de kaart toch gevonden en ingestuurd. Ook upc heeft teruggebeld naar aanleiding van een mailtje van mij.
Over de snelheid kan ik kort zijn: downloads van de testserver gemiddeld. 20 Kb/s uploads ongeveer 4 Kb/s. Nu is het overigens veel sneller met de nieuwste verhogingen van de snelheid.
 
Bij het oude chello light abbo zijn de snelheiden die je noemt acceptabel, ik vraag me af of je opzeggen wordt geaccepteerd
 
ja hoor wordt gewoon geaccepteerd klant is ontevreden dus mag met die kaart gewoon opzeggen of het nu een grondige reden is of niet als hij /zij vind dat het niet naar behoren gaat is dat goed, daarvoorhebben we die kaarten :D
 
Terug
Bovenaan