• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kwaliteit Ziggo mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikke1957

Forum Gebruiker
Berichten
17
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo, binnenkort loopt mijn Vodafone abonnement af. De aanbieding van Ziggo, die zij aanbieden aan bestaande klanten, lijkt met wel wat. Maar wat is jullie ervaring met Ziggo mobiel? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.:thankyou:
 
Er wordt gewoon gebruik gemaakt van het netwerk van Vodafone, de dekking zal gelijk zijn, alleen kun je (nog) geen gebruik maken van 4G.
 
Gebruik al ruim half jaar. Geen problemen. Geen verschil met andere providers, behalve nota dan: veel goedkoper en nooit over de limiet omdat Ziggo werkelijk per seconde rekent zonder 1 minuut starttarief.
 
Ik gebruik Ziggo Mobiel al weer een half jaar zonder enig probleem. Intussen zijn er in ons gezin al weer 2 gebruikers bijgekomen en ook die hebben geen problemen.
Het enige 'probleem' is dat de belminuten nooit opgaan :mrgreen:

En mocht het niet bevallen, dan kun je per maand opzeggen.
 
NL Ziet

Is al bekend of ZIGGO NL ZIET ook gaat aanbieden.
 
Aanrader

Prima product!. De 3G dekking in mijn PC gebied zou beter kunnen, maar voor die prijs kun je eenvoudigweg niet mopperen. Aanrader dus!
 
Ik gebruik nu ziggo mobiel zo'n 2 weken, en ik moet zeggen dat ik er niet echt over te spreken ben. Ik heb vaak geen internet (nexus 5) via ziggo mobiel netwerk, terwijl ik wel goed ontvangst heb om te bellen. De wifi hotspots die had ik al, dus er is niet echt meerwaarde voor me. Ik denk dat ik maar weer terug ga naar HI, die hebben nu ook 4G. Maar ik zal er nog goed over nadenken :)
 
Heb Ziggo Mobiel nu een maand en ben totdusver erg tevreden. Zit nu 3 weken in Canada en kan heel goed op de inlogsite zien hoeveel ik buiten mijn bundel bel/sms/data verbruik. Roaming gaat zonder problemen.
In Nederland prima bereik. Snelheid is ruim voldoende voor mij.
Zat hiervoor bij Simyo. Heb nu meer zicht op de (lage) kosten.
 
Dank aan iedereen die de moeite heeft genomen mijn vraag te bsantwoorden. Ik ben toch maar bij Vodafone gebleven.
 
Dit klinkt allemaal toch wel uiterst positief, denk er zelf ook aan om over te stappen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan