Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo, binnenkort loopt mijn Vodafone abonnement af. De aanbieding van Ziggo, die zij aanbieden aan bestaande klanten, lijkt met wel wat. Maar wat is jullie ervaring met Ziggo mobiel? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.:thankyou:
Gebruik al ruim half jaar. Geen problemen. Geen verschil met andere providers, behalve nota dan: veel goedkoper en nooit over de limiet omdat Ziggo werkelijk per seconde rekent zonder 1 minuut starttarief.
Ik gebruik Ziggo Mobiel al weer een half jaar zonder enig probleem. Intussen zijn er in ons gezin al weer 2 gebruikers bijgekomen en ook die hebben geen problemen.
Het enige 'probleem' is dat de belminuten nooit opgaan :mrgreen:
En mocht het niet bevallen, dan kun je per maand opzeggen.
Ik gebruik nu ziggo mobiel zo'n 2 weken, en ik moet zeggen dat ik er niet echt over te spreken ben. Ik heb vaak geen internet (nexus 5) via ziggo mobiel netwerk, terwijl ik wel goed ontvangst heb om te bellen. De wifi hotspots die had ik al, dus er is niet echt meerwaarde voor me. Ik denk dat ik maar weer terug ga naar HI, die hebben nu ook 4G. Maar ik zal er nog goed over nadenken
Heb Ziggo Mobiel nu een maand en ben totdusver erg tevreden. Zit nu 3 weken in Canada en kan heel goed op de inlogsite zien hoeveel ik buiten mijn bundel bel/sms/data verbruik. Roaming gaat zonder problemen.
In Nederland prima bereik. Snelheid is ruim voldoende voor mij.
Zat hiervoor bij Simyo. Heb nu meer zicht op de (lage) kosten.