T
TipX
Ik heb nogal uitgekeken naar deze nieuwe zender, BBC First. Deze is nu te ontvangen bij Ziggo op kanaal 22. Ik ben echter nogal teleurgesteld in de beeld- en geluidskwaliteit. Ik weet van bepaalde series die al te zien waren bij b.v. NPO dat de recente series een heel goede beeldkwaliteit hebben. Ik heb al gezien dat Ziggo het beeld doorgeeft op 1080i maar het lijkt wel upscaled SD. Ik vroeg me af of Ziggo dit zo aangeleverd krijgt of dat het signaal een (te) lage bitrate heeft?
Op het geluid zit een soort 'compressor' waar het bij zachte stukken harder word en bij harde geluiden weer gelimiterd word, een soort 'pompend' effect:?
Ik ben benieuwd of dit meer mensen is opgevallen.
Op het geluid zit een soort 'compressor' waar het bij zachte stukken harder word en bij harde geluiden weer gelimiterd word, een soort 'pompend' effect:?
Ik ben benieuwd of dit meer mensen is opgevallen.