G
Gup
Nu een paar dagen naar SciFi gekeken waarbij me een aantal dingen opvalt.
Het geluid is echt bagger bij bepaalde series (star trek Next Generation). Volume moet naar 40 om het enigsinds te verstaan (normaal 20). Ook de beeld kwaliteit lijkt wel op een slecht geripte xvid. De oude serie Star Trek heeft een betere beeld kwaliteit dan de nieuwere serie!
Is dit bij jullie ook?
Het geluid is echt bagger bij bepaalde series (star trek Next Generation). Volume moet naar 40 om het enigsinds te verstaan (normaal 20). Ook de beeld kwaliteit lijkt wel op een slecht geripte xvid. De oude serie Star Trek heeft een betere beeld kwaliteit dan de nieuwere serie!
Is dit bij jullie ook?