• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kwaliteit SciFi beeld en geluid

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gup
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gup

Nu een paar dagen naar SciFi gekeken waarbij me een aantal dingen opvalt.
Het geluid is echt bagger bij bepaalde series (star trek Next Generation). Volume moet naar 40 om het enigsinds te verstaan (normaal 20). Ook de beeld kwaliteit lijkt wel op een slecht geripte xvid. De oude serie Star Trek heeft een betere beeld kwaliteit dan de nieuwere serie!
Is dit bij jullie ook?
 
Re:

Het geluid hier is conform de overige digitale kanalen. Ook het beeld vind ik persoonlijk gewoon (niet afwijkend t.o.v. oude series op andere kanalen).

De decoder staat qua geluid op 16 (maximaal) maar de tv op 13-15 (varieert per programma).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier in Sittard is het beeld/geluid goed. Volume van de versterker staat hier op 18 en geluidssterkte is hetzelfde als op andere kanalen. Ook de beeldkwaliteit is hier dus goed. Zou toch overal hetzelfde moeten zijn dus vind dit wel vreemd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan