• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kwaliteit replay tv

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jamesjones
  • Startdatum Startdatum
J

jamesjones

Ik zie tegenwoordig heel veel programma's van replay tv in SD kwaliteit ipv HD.

Is dit aangepast of is dat bij iedereen zo?
 
Als je op een programma in de tv gids staat die al is afgelopen.
Bij de verkorte programma info staan dan wat logotjes etc oa SD.

Bij lopende programma's die nog bezig zijn staat dan bijvoorbeeld HD.
 
Is dat onlangs veranderd dan? (Heb de HB nog niet zo lang)
Ik heb de indruk dat de info bij Replay TV ietwat magerder is. Maar dat de weergave wel degelijk HD is. Als je live kijkt naar een programma dat bijna afgelopen is, staat idd dat dat programma HD is. Maar omdat er bij de Horizon geen opname op de interne HDD standaard meeloopt, krijg je bij terugkijken vanaf begin bij een lopend programma ook Replay tv (de internetopname) te zien. Is te merken bij het spoelen /skippen. Maar de HD-kwaliteit blijft toch echt zichtbaar. Ook als het programma uiteindelijk afgelopen is en de aanduiding HD verdwijnt bij de info..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan