Is dat onlangs veranderd dan? (Heb de HB nog niet zo lang)
Ik heb de indruk dat de info bij Replay TV ietwat magerder is. Maar dat de weergave wel degelijk HD is. Als je live kijkt naar een programma dat bijna afgelopen is, staat idd dat dat programma HD is. Maar omdat er bij de Horizon geen opname op de interne HDD standaard meeloopt, krijg je bij terugkijken vanaf begin bij een lopend programma ook Replay tv (de internetopname) te zien. Is te merken bij het spoelen /skippen. Maar de HD-kwaliteit blijft toch echt zichtbaar. Ook als het programma uiteindelijk afgelopen is en de aanduiding HD verdwijnt bij de info..