• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kwaliteit internet Ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter m@nus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

m@nus

Beste mensen,

Vier jaar geleden had ik internet van Ziggo en dat was toen een drama, ik had geen of een storende verbinding, ik vraag mij af hoe het tegenwoordig gesteld is met het internet van Ziggo.
Sinds 4 jaar heb ik nu internet van xs4all (8mb), dit bevalt op zich wel goed (heb nog nooit een storing gehad) maar zoek eigenlijk wat sneller internet.
Wat zijn jullie ervaringen ?
 
Hier in Limburg in ongeveer 10 jaar tijd(@home, Ziggo) misschien 3x storing en dus echt geen internet gehad.
Momenteel 120Mb, werkt perfect.
 
Ziggo internet is bij mij volledig stabiel. Was het vier jaar geleden overigens ook.

Haal nu strak 120 megabit.
 
Sinds ze COM21 de deur uit hebben gedaan en over zijn gestapt naar EuroDocsis nooit meer problemen gehad. Al jaaaaaren een zeer stabiele verbinding.
 
Hier in het noorden, oud @home gebied, postcode 9734, met AIE+ een zeer stabiele verbinding.
Eigenlijk kan ik mij de laatste storing niet meer herinneren.
Zeer tevreden dus!:pompom:
 
Bedankt voor de reacties, denk er nu sterk over om toch maar weer over te stappen op Ziggo internet.
Ik had toendertijd inderdaad ook een COM21 modem, misschien heeft het daaraan gelegen.

Gr. Herman.
 
Bedankt voor de reacties, denk er nu sterk over om toch maar weer over te stappen op Ziggo internet.
Ik had toendertijd inderdaad ook een COM21 modem, misschien heeft het daaraan gelegen.

Gr. Herman.

De COM21 modems waren over het algemeen super stabiel. Ik weet wel uit die tijd dat er gesteggel was tussen @Home en Kabelnoord over het onderhoud van het netwerk. Voor een betrouwbaar antwoord zou ik eerder kijken naar mensen die bij jou in de regio zitten en wat hun ervaringen zijn.
 
@ijskonijn : Okee, dan wacht ik nog even af of er nog reacties uit mijn buurt (Joure/Sneek) komen.
 
@ijskonijn : Okee, dan wacht ik nog even af of er nog reacties uit mijn buurt (Joure/Sneek) komen.

Zit ook al van het begin bij essent/@home/ziggo en heb weinig te klagen over de internet verbinding en de snelheid. Natuurlijk zijn er wel eens storingen geweest in al die jaren, maar werden altijd keurig opgelost. Heb destijds ook nog een com21 modem gehad, was super stabiel. Ze konden helaas de nieuwe snelheden niet meer aan. Wel vind ik persoonlijk de service vroeger bij essent en @home beter. Zal wel komen door dat ziggo zo groot is en dat wordt je toch stiekem een nummer, dan een klant. Dat speelt nu eenmaal bij bedrijven die te groot worden.
 
Ik heb nu sinds een weekje Ziggo Alles in 1 Plus 40Mbit. Zeer tevreden, via Twitter geholpen met activatie en installatie. Geweldig!

De verbinding is tot nog toe stabiel en snel. Dit integenstelling tot Telfort via ADSL de laatste maanden. Vooralsnog een goede keus dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan