M
m@nus
Beste mensen,
Vier jaar geleden had ik internet van Ziggo en dat was toen een drama, ik had geen of een storende verbinding, ik vraag mij af hoe het tegenwoordig gesteld is met het internet van Ziggo.
Sinds 4 jaar heb ik nu internet van xs4all (8mb), dit bevalt op zich wel goed (heb nog nooit een storing gehad) maar zoek eigenlijk wat sneller internet.
Wat zijn jullie ervaringen ?
Vier jaar geleden had ik internet van Ziggo en dat was toen een drama, ik had geen of een storende verbinding, ik vraag mij af hoe het tegenwoordig gesteld is met het internet van Ziggo.
Sinds 4 jaar heb ik nu internet van xs4all (8mb), dit bevalt op zich wel goed (heb nog nooit een storing gehad) maar zoek eigenlijk wat sneller internet.
Wat zijn jullie ervaringen ?