V
Veritas
Heel die digi tv van UPC is gewoon KLOTE.
* Slechte beeldkwaliteit
* Slechte geluidskwaliteit
* Hele dag door haperingen en storingen.
* Je moet minimaal 1x per dag je decoder resetten, omdat deze weer eens een x is vastgelopen.
* Decoder is super traag
KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE
Ik heb laatst bij iemand digi tv van @home geinstalleerd en dat ziet er stukken beter uit.
Geen decoder die hapert of vastloopt. Perfect beeld- en geluidskwaliteit. Geen gekloot dus.
Hoe komt dit toch UPC?

* Slechte beeldkwaliteit
* Slechte geluidskwaliteit
* Hele dag door haperingen en storingen.
* Je moet minimaal 1x per dag je decoder resetten, omdat deze weer eens een x is vastgelopen.
* Decoder is super traag
KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE KLOTE
Ik heb laatst bij iemand digi tv van @home geinstalleerd en dat ziet er stukken beter uit.
Geen decoder die hapert of vastloopt. Perfect beeld- en geluidskwaliteit. Geen gekloot dus.
Hoe komt dit toch UPC?



