T
TinMachine
Hallo Ziggovrienden en -vriendinnen,
Ik heb vandaag de Cisco 8485 binnen gekregen. De vorige bewoner heeft een coaxkabel getrokken (lengte 10-15 meter) die zo dun is dat ik er bijvoorbeeld geen Kabelkeurstekkertje op kan zetten, die glipt er gewoon uit. De buitenste draad is ook niet van koperdraadjes maar een soort dun zilverkleurig papier, net aluminiumfolie. Er zit dus gewoon een metalen stekkertje op in zo'n wit plastic afneembaar huisje en dat zit op de Tratec versterker. Dat bleef wel zitten. Als ik die op het punt in de meterkast zet heb ik in ieder geval gewoon analoog signaal. Ik heb mijn sterke twijfels bij deze kabel. Is dit echt een garantie voor ellende of zal ik het proberen en dan wel verder zien. Want even die kabel uit de muur sjorren en er weer een nieuwe in doen, dat wordt ellende voor mij.
Dank voor de reacties!
Ik heb vandaag de Cisco 8485 binnen gekregen. De vorige bewoner heeft een coaxkabel getrokken (lengte 10-15 meter) die zo dun is dat ik er bijvoorbeeld geen Kabelkeurstekkertje op kan zetten, die glipt er gewoon uit. De buitenste draad is ook niet van koperdraadjes maar een soort dun zilverkleurig papier, net aluminiumfolie. Er zit dus gewoon een metalen stekkertje op in zo'n wit plastic afneembaar huisje en dat zit op de Tratec versterker. Dat bleef wel zitten. Als ik die op het punt in de meterkast zet heb ik in ieder geval gewoon analoog signaal. Ik heb mijn sterke twijfels bij deze kabel. Is dit echt een garantie voor ellende of zal ik het proberen en dan wel verder zien. Want even die kabel uit de muur sjorren en er weer een nieuwe in doen, dat wordt ellende voor mij.
Dank voor de reacties!