• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kwaliteit COAX-kabel irt Cisco 8485

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TinMachine
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TinMachine

Hallo Ziggovrienden en -vriendinnen,

Ik heb vandaag de Cisco 8485 binnen gekregen. De vorige bewoner heeft een coaxkabel getrokken (lengte 10-15 meter) die zo dun is dat ik er bijvoorbeeld geen Kabelkeurstekkertje op kan zetten, die glipt er gewoon uit. De buitenste draad is ook niet van koperdraadjes maar een soort dun zilverkleurig papier, net aluminiumfolie. Er zit dus gewoon een metalen stekkertje op in zo'n wit plastic afneembaar huisje en dat zit op de Tratec versterker. Dat bleef wel zitten. Als ik die op het punt in de meterkast zet heb ik in ieder geval gewoon analoog signaal. Ik heb mijn sterke twijfels bij deze kabel. Is dit echt een garantie voor ellende of zal ik het proberen en dan wel verder zien. Want even die kabel uit de muur sjorren en er weer een nieuwe in doen, dat wordt ellende voor mij.

Dank voor de reacties!
 
Er gaat toch niets kapot als je het probeert.
Mogelijk dat het niet werkt, of maar gedeeltelijk werkt en je iTV niet aan de praat krijgt.
Dan kun je altijd nog de kabel vervangen.
Probeer eerst of je een trekveer er bij doorheen kan steken voordat je de kabel er uit probeert te trekken.
Het plastc omhulsel van de kabel wil weleens verkleeft zijn aan de pvcbuis en voor je het weet heb je een stuk van de kabel in je handen. En dan heb je helemaal niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan