Z
Zwartij
Analoog is soms niet om aan te zien.
Lijkt op wat je vroeger met de Belgische zender had. Wazig en het lijkt wel of er een andere zender doorheen zit,
Soms zie ik door het voetbalveld ook duidelijk ('vage') ondertitels.
Laatste tijd komen er ook regelmatig flitsen/bliksemschichten door het beeld.
Schakel ik op digitaal (SD) dan heb ik hier geen last van, alhoewel de beeldkwaliteit dan ook niet altijd je van het is.
Schakel ik weer naar analoog dat krijg ik weer flitsen.
Oplossing is niet: geen analoog kijken.
Voor even tv kijken zet ik de SD decoder niet aan.
Lijkt op wat je vroeger met de Belgische zender had. Wazig en het lijkt wel of er een andere zender doorheen zit,
Soms zie ik door het voetbalveld ook duidelijk ('vage') ondertitels.
Laatste tijd komen er ook regelmatig flitsen/bliksemschichten door het beeld.
Schakel ik op digitaal (SD) dan heb ik hier geen last van, alhoewel de beeldkwaliteit dan ook niet altijd je van het is.
Schakel ik weer naar analoog dat krijg ik weer flitsen.
Oplossing is niet: geen analoog kijken.
Voor even tv kijken zet ik de SD decoder niet aan.