Sinds een aantal maanden had ik ineens van de een op de andere dag zeer slechte ontvangst. Ik heb 3 tv's aangesloten en alle 3 tv's hadden hier last van maar, de ontvangst op het verste punt het ergst. Zenders als Discovery World en National Geographic kon ik helemaal niet meer kijken.
BER was enorm hoog. Ik ging er dus vanuit dat het een probleem in mijn installatie moest zijn. Nieuwe aansluitingen gekocht van hoge kwaliteit en gemaakt. Versterker gekocht, het hielp allemaal niet of weinig.
Paar weken nog 1 poging gedaan door een echt goede / dure verdeler versterker te kopen. Kabels en aansluitingen nog eens goed nagekeken en verdomd. Het is echt veel beter geworden. Mijn signaalkwaliteit is 100 %, Signaalstatus is 61 % en BER is 0. En dat op de verste aansluiting.
En nu begint het weer slechter te worden. Van de week met voetballen was het echt een ramp op Nederland 1 dit keer. Blokjes en nog eens blokjes weer. Kijk je met de Info toets dan is echter de signaalkwaliteit, status en BER als boven beschreven.
Ik weet het niet meer. Is het nu tijd om contact met Ziggo op te nemen? Ik weet niet meer wat ik er zelf aan kan doen.
Postcodegebied 7414
BER was enorm hoog. Ik ging er dus vanuit dat het een probleem in mijn installatie moest zijn. Nieuwe aansluitingen gekocht van hoge kwaliteit en gemaakt. Versterker gekocht, het hielp allemaal niet of weinig.
Paar weken nog 1 poging gedaan door een echt goede / dure verdeler versterker te kopen. Kabels en aansluitingen nog eens goed nagekeken en verdomd. Het is echt veel beter geworden. Mijn signaalkwaliteit is 100 %, Signaalstatus is 61 % en BER is 0. En dat op de verste aansluiting.
En nu begint het weer slechter te worden. Van de week met voetballen was het echt een ramp op Nederland 1 dit keer. Blokjes en nog eens blokjes weer. Kijk je met de Info toets dan is echter de signaalkwaliteit, status en BER als boven beschreven.
Ik weet het niet meer. Is het nu tijd om contact met Ziggo op te nemen? Ik weet niet meer wat ik er zelf aan kan doen.
Postcodegebied 7414