• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijg nieuw modem, welke word dat?

Berichten
46
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds vrijdag heeft mijn oude ubee modem zich begeven. Nu wordt er door Ziggo een nieuw modem opgestuurd. Is er iets bekent over welk modem men krijgt. Ik heb alles in 1 plus als abo.
 
Dat weet je nooit zeker bij Ziggo.
Maar het wordt wel een WiFi modem en een snellere althans eentje die meer aan kan.


Gr Wil.
 
ben benieuwd. Zodra deze binnen is en geinstalleerd zal ik laten weten welke ik gekregen heb
 
Vandaag inderdaad de connect box ontvangen.
Zal hem morgen installeren
 
Was te verwachten, kreeg ook een Connectbox en dik tevreden.
 
Vandaag gebeld voor een aanbieding en krijg ivm snelheids verhoging ook een andere modem,
Is het zeker dat je die Connectbox krijgt ? of is er ook een kan op een technicolor.
Heb namelijk een Thermostaat die niet schijnt te werken op een Technicolor.
Kan je dat aanvragen/informeren bij ziggo ?
 
Kans is vrij groot dat je de Connect Box krijgt, maar men geeft gewoon geen garantie.

Met de laatste bèta firmware (CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH) totaal geen problemen. Ik heb deze nieuwe bèta firmware gekregen omdat we problemen hadden met bellen naar de klantenservice. Na keuze bleef het stil.

2017-06-24_17-05-37.png


Connect Box draait nu 25 dagen zonder problemen. Voor deze bèta firmware moest ik de box om de zoveel dagen wel eens rebooten.
 
Terug
Bovenaan