P
ppm
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem.
Ben overgestapt naar fiber power 60 (van 30) en heb een ander modem gekregen.
had eerst een arris en nu de thomson TWG 870 U
echter is mijn snelheid van 28 naar 9 mbit gegaan !
Als ik in de status van LAN verbinding kijk staat de snelheid op 10mb, maar wat ik ook doe hij gaat niet naar de 100.
please help !
Ik heb een probleem.
Ben overgestapt naar fiber power 60 (van 30) en heb een ander modem gekregen.
had eerst een arris en nu de thomson TWG 870 U
echter is mijn snelheid van 28 naar 9 mbit gegaan !

Als ik in de status van LAN verbinding kijk staat de snelheid op 10mb, maar wat ik ook doe hij gaat niet naar de 100.
please help !