E
eehbiertje
hallo ik heb een vraag wat betreft de itv van Ziggo
ik heb hier een Cisco 8485 staan..
kaartje erin tv werkt allemaal maar nu wil mijn moeder ook itv hebben..
dus heb het aangezet te installeren... dit duurt even dan moet ik op ok drukken en gaat hij automatisch verder geeft hij aan..
het lampje knippert wat voor zover ik weet geen verbinding met ziggo is.
nu geeft hij bij status aan tuner 1 signaal 85% / kwaliteit 100% / signaal lock ja
verder krijgt de stb een ip adres (niet te bereiken via mijn eigen netwerk) maar de kabelmodem staat op 0.0.0.0 (normaal localhost op linux systemen?) dus dat zou niet mogen kloppen lijkt mij..
maar hij staat al dagen aan en we hebben nog geen itv en op den duur springt de status van de installatie ook op opnieuw proberen.. waar kan hier de fout zitten? of heb ik de bekabeling niet goed aangelosten?
ik heb hier een Cisco 8485 staan..
kaartje erin tv werkt allemaal maar nu wil mijn moeder ook itv hebben..
dus heb het aangezet te installeren... dit duurt even dan moet ik op ok drukken en gaat hij automatisch verder geeft hij aan..
het lampje knippert wat voor zover ik weet geen verbinding met ziggo is.
nu geeft hij bij status aan tuner 1 signaal 85% / kwaliteit 100% / signaal lock ja
verder krijgt de stb een ip adres (niet te bereiken via mijn eigen netwerk) maar de kabelmodem staat op 0.0.0.0 (normaal localhost op linux systemen?) dus dat zou niet mogen kloppen lijkt mij..
maar hij staat al dagen aan en we hebben nog geen itv en op den duur springt de status van de installatie ook op opnieuw proberen.. waar kan hier de fout zitten? of heb ik de bekabeling niet goed aangelosten?