• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

krijg Itv niet aan de gang

  • Onderwerp starter Onderwerp starter eehbiertje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
E

eehbiertje

hallo ik heb een vraag wat betreft de itv van Ziggo

ik heb hier een Cisco 8485 staan..
kaartje erin tv werkt allemaal maar nu wil mijn moeder ook itv hebben..
dus heb het aangezet te installeren... dit duurt even dan moet ik op ok drukken en gaat hij automatisch verder geeft hij aan..

het lampje knippert wat voor zover ik weet geen verbinding met ziggo is.
nu geeft hij bij status aan tuner 1 signaal 85% / kwaliteit 100% / signaal lock ja

verder krijgt de stb een ip adres (niet te bereiken via mijn eigen netwerk) maar de kabelmodem staat op 0.0.0.0 (normaal localhost op linux systemen?) dus dat zou niet mogen kloppen lijkt mij..

maar hij staat al dagen aan en we hebben nog geen itv en op den duur springt de status van de installatie ook op opnieuw proberen.. waar kan hier de fout zitten? of heb ik de bekabeling niet goed aangelosten?
 
aangezien ik hier al meerdere versterkers en alles er tussen heb zitten.. vraag ik me af of dat het probleem echt zal zijn.. maargoed zal er naar gaan kijken.. aangezien er ook gewoon een htpc onderstaat met dezelfde mogelijkheden vind ik het beetje overbodig maar het kan erop dus moet erop volgens mijn ouders :roll:
 
Als er een 'ouderwetse' wandcontactdoos (wcd) met dubbele aansluiting (R en TV) tussen zit is bijvoorbeeld de kans op een niet werkende iTV al 100%.
Die wcd's zijn nl niet retourgeschikt.
 
Als er een 'ouderwetse' wandcontactdoos (wcd) met dubbele aansluiting (R en TV) tussen zit is bijvoorbeeld de kans op een niet werkende iTV al 100%.
Die wcd's zijn nl niet retourgeschikt.
Ik merk hierbij op dat er ook retourgeschikte dubbele wcd's (R en TV ) in de handel zijn !
 
Vandaar het 'ouderwetse'. Misschien had ik moeten schrijven 'oudere'.
Ik heb idd zelf Hirschmann dubbele wcd's die retourgeschikt zijn.
 
probleem zat hem erin dat ik het kastje terug moest zetten op fabrieksinstellingen en hierna pakte hij hem wel.. nu is mijn vermoeden alsnog juist dat je voor de programma's kan gaan betalen.. dus gaat alsnog de htpc aan voor uitzending gemist.. toch bedankt voor de hulp
 
interactieve tv op hdr 8485 werkt niet

als interactieve tv(on demand) niet goed geinstalleerd is knippert het
online lampje(meest linkse lampje op voorpaneel)
dat is mij ook overkomen

installeer opnieuw via menu----Als U de melding krijgt om OK te kiezen om
door te gaan
waaaaaaacht---daarmee tot installatie(voortgangsbalk en melding) aangeeft
dat het klaar is-----kan 15 minuten duren

alles werkt prima---ja alleen jammer, dat je bv voor gemiste uitzendingen
moet betalen---op de pc is dat gratis!!!!!
sommige films zijn ook gratis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan