Ik heb vandaag de Humax IHDR-5200c geleverd gekregen. Nu ben ik al een aantal uur bezig om deze aan te sluiten op mij tv en homecinemaset, maar ik krijg de installatiewizard niet op mijn scherm. Mijn tv (Samsung UE32C6700) geeft aan dat er een zwak of geen signaal is en dat de aansluiting van de antenne moet worden gecontrolleerd. Dat heb ik gedaan en ik heb zelfs een nieuwe kabel aangelegd, maar de melding gaat niet weg en kan de Humax dus niet installeren.
Kan dit aan mijn huisinstallatie liggen? Volgens ziggo had ik geen speciale aansluitingen nodig. Ik denk niet dat het aan de aansluitingen van de kabels kan liggen aangezien ik deze bijna 1-op-1 heb overgenomen van mijn oude Humax.
Ik heb een gewone 2gats kabelaansluiting in mijn huiskamer met daarop een splitter (Tratc-pdf 65) die is aangesloten op mijn ziggo modem (ubee EVW3200) en van waaruit mijn tv kabel naar de Humax loopt. Ik heb geen versterker.
Heeft iemand tips?
Kan dit aan mijn huisinstallatie liggen? Volgens ziggo had ik geen speciale aansluitingen nodig. Ik denk niet dat het aan de aansluitingen van de kabels kan liggen aangezien ik deze bijna 1-op-1 heb overgenomen van mijn oude Humax.
Ik heb een gewone 2gats kabelaansluiting in mijn huiskamer met daarop een splitter (Tratc-pdf 65) die is aangesloten op mijn ziggo modem (ubee EVW3200) en van waaruit mijn tv kabel naar de Humax loopt. Ik heb geen versterker.
Heeft iemand tips?