• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijg handmatig ingestelde opname niet meer weg!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Krijtlijn
  • Startdatum Startdatum
K

Krijtlijn

Ik heb enige tijd geleden via "handmatig opnemen" een dagelijkse opname geprogrammeerd op mijn DVR die ik nu wil verwijderen.

Alleen.... dat gaat niet!!! Ik zie de opdracht nergens meer terug, ook niet in "geplande opnames" of zo. :-\

Hij staat dus vrolijk elke avond op de toen aangegeven tijd op te nemen...

Wie weet raad??
 
Had hetzelfde heb hem uiteindelijk maar vanaf
fabrieksinstellingen terug gezet

John
 
Dus hij neemt nu elke avond om dezelfde tijd een programma op?

Doe even 30 sec mediabox uit en weer aan (stekker) en kijk of het dan nog is
 
Krijtlijn zei:
Ik heb enige tijd geleden via "handmatig opnemen" een dagelijkse opname geprogrammeerd op mijn DVR die ik nu wil verwijderen.

Alleen.... dat gaat niet!!! Ik zie de opdracht nergens meer terug, ook niet in "geplande opnames" of zo. :-\

Hij staat dus vrolijk elke avond op de toen aangegeven tijd op te nemen...

Wie weet raad??

Ook ik heb hetzelfde probleem, iedere maandagavond neemt ie van 20.30 tot 22.30
en ik krijg het er niet uit. Geplande opnames is gewoon leeg ???
 
Je kunt een opname memo op twee manieren verwijderen:
Verwijderen van een enkele memo (1 opname): druk op blauwe knop en daarna op OK.
Verwijderen van een hele serie memo (herhaalde opnames): druk op blauwe knop en daarna op STOP knop.
 
Had hetzelfde probleem hier... :(
Hij verdwijnt idd, zal dus ook volgende week ook wel zo zijn.
Misschien handig om dit in het menu te melden, UPC???

Thanks!
 
ericbrouwer zei:
Misschien handig om dit in het menu te melden, UPC???
Het stáát vermeld. Lees voor de gein eens het schermje dat verschijnt wanneer je een handmatig ingestelde memo (met herhalingen) probeert te verwijderen...
 
Dank allemaal voor de tips!

'k Ga eens kijken welke werk(t)en.
 
sylvester(rr) zei:
Het stáát vermeld. Lees voor de gein eens het schermje dat verschijnt wanneer je een handmatig ingestelde memo (met herhalingen) probeert te verwijderen...

Inderdaad hahaha,
voel me best stom nu maar goed iig bedankt voor de oplossing ;D
 
Dat valt allemaal nog wel mee,ik heb het ook gehad,maar wel met de vorige software versie.
en er stond idd duidelijk de vraag of je de herhaling van de ingestelde opname definitief wilde verwijderen.Maar om de 1 of andere reden ging dat steeds mis en uiteindelijk heb ik een reset naar fabrieks instellingen gedaan.
Ten eerste werkte dit makkelijker op dat moment,en ten tweede was ik van dat hinderlijke probleem af.
Ik vond het hele gebeuren gewoon niet duidelijk,en een teken aan de wand dat een gehele reset makkelijker en sneller voor mij werkte.
Maar goed,wellicht gaat het nu wel eenvoudiger.Om eerlijk te zijn vermijden we thuis om nog handmatig in te stellen,en ik heb geen zin om het uit te proberen.
 
Terug
Bovenaan