K
Krijtlijn
Ik heb enige tijd geleden via "handmatig opnemen" een dagelijkse opname geprogrammeerd op mijn DVR die ik nu wil verwijderen.
Alleen.... dat gaat niet!!! Ik zie de opdracht nergens meer terug, ook niet in "geplande opnames" of zo.
Hij staat dus vrolijk elke avond op de toen aangegeven tijd op te nemen...
Wie weet raad??
Alleen.... dat gaat niet!!! Ik zie de opdracht nergens meer terug, ook niet in "geplande opnames" of zo.

Hij staat dus vrolijk elke avond op de toen aangegeven tijd op te nemen...
Wie weet raad??


