Krijg geen zenders module?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rose
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4
Ik heb een nieuwe Sony xr55a80j, oled en een paarse Smit module. Vorige tv was ook een Sony . Werkte prima. Ik heb kaarten gewisseld, HUMAX er tussen gezet, maar krijg geen gecodeerde zenders .

Wie weet de oplossing
 
Waarschijnlijk is de Smit module te oud voor de A80j, de huidige TV's van de laatste 10 jaar hebben een 1.3 CI+ module nodig.

73's
 
De module heeft software daar gaat de kaart in en het geheel in de tv. En ik heb geprobeerd de HUMAX met de kaart er in ( en dan zonder module natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan