• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

krijg geen wifi verbinding met de 5200c

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johnny050

Hallo,
Zit met het volgende, ik krijg de wifi verbinding niet voor elkaar,
Gebruik de bij geleverde usb wifi dongel,
in combinatie met de NETGEAR R6250 smart router.
Met vaste internet kabel lukt het wel, maar wil het graag via de wifi verbinding.
En dat moet mogelijk zijn, en er zit een usb dongel bij geleverd.
Voor het instellen voor wifi verbinding, heb ik netwerknaam, beveiligingstype, en wachtwoord. Precies zo in gevoerd als ikbin de rouyer het ook heb
Ingevoerd. Waar kan dit aan liggen?
Dongel misschien? Router instelingen?
Hoor graag van jullie :)

Mvg Johnny
 
Hallo,
Zit met het volgende, ik krijg de wifi verbinding niet voor elkaar,
Gebruik de bij geleverde usb wifi dongel,
in combinatie met de NETGEAR R6250 smart router.
Met vaste internet kabel lukt het wel, maar wil het graag via de wifi verbinding.
En dat moet mogelijk zijn, en er zit een usb dongel bij geleverd.
Voor het instellen voor wifi verbinding, heb ik netwerknaam, beveiligingstype, en wachtwoord. Precies zo in gevoerd als ikbin de rouyer het ook heb
Ingevoerd. Waar kan dit aan liggen?
Dongel misschien? Router instelingen?
Hoor graag van jullie :)


Mvg Johnny


ontvanger factory default / terug naar fabrieks instelling uitvoeren en vervolgens weer installeren.
 
Hallo,
Zit met het volgende, ik krijg de wifi verbinding niet voor elkaar,
Gebruik de bij geleverde usb wifi dongel,
in combinatie met de NETGEAR R6250 smart router.
Met vaste internet kabel lukt het wel, maar wil het graag via de wifi verbinding.
En dat moet mogelijk zijn, en er zit een usb dongel bij geleverd.
Voor het instellen voor wifi verbinding, heb ik netwerknaam, beveiligingstype, en wachtwoord. Precies zo in gevoerd als ikbin de rouyer het ook heb
Ingevoerd. Waar kan dit aan liggen?
Dongel misschien? Router instelingen?
Hoor graag van jullie :)

Mvg Johnny
Het kan ook aan de router instellingen zelf liggen.
Typ het IP adres van je router in de volledig schone adresbalk in, toets enter en je krijgt de status van je router te zien.
Doorloop alle instellingen en tabbladen, misschien staat er nog een Firewall of een port geblokkeerd.

Inhoudelijk kan ik je niet helpen, omdat iedere router weer anders is, vraag eventueel verder bij de Helpdesk.

Gerard.
 
Geen WiFi verbinding kunnen maken m.b.v Wifi dongel

Ook ik kon aanvankelijk geen verbinding maken met mijn thuisnetwerk via de WiFi dongel geleverd bij de Humax iHDR-5200C, terwijl dit met de interactieve TV prima lukte.
De fout die ik maakte bleek te zijn dat ik (ik neem alleen TV af bij Ziggo) met het wachtwoord van mijn (email-) account probeerde de verbinding tot stand te brengen. Dit moet dus zijn het wachtwoord van je router! Zoals elders in dit forum aangegeven: typ het IP adres van je router in de URL balk in en bekijk wat je wachtwoord/password is.
Misschien kan ik iemand hier verder mee helpen:?:
 
Als je WiFi verbinding maakt via een beveiliging, dan mag deze voor de Humax geen gekke tekens bevatten... neem voor het wachtwoord alleen a-z / A-Z en dan komt het wel goed, maar met !@#$%^&*()_+-= in het wachtwoord gaat het mis.
 
Als je WiFi verbinding maakt via een beveiliging, dan mag deze voor de Humax geen gekke tekens bevatten... neem voor het wachtwoord alleen a-z / A-Z en dan komt het wel goed, maar met !@#$%^&*()_+-= in het wachtwoord gaat het mis.
Cijfers mogen ook, maar geen één teken dus ook niet / \ punt of komma of andere tekens die misschien nog niet vermeldt zijn.

Gerard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan