Ls
ik heb het gevoel dat ik helemaal gek wordt.
ik heb Ziggo alles in 1 aangevraagd, zelfs nog eerst gebeld kan het wil het etc.
naja alles aangevraagd en wat denk je geen analoog signaal....
naja oke prima storing vandaag een Ziggo monteur en wat zegt die ja meneer u zit in "stichting Gai Ittersum-Schelle gebied" ik kan niet in die kast komen
wat the :censored: nu weer... naja speuren zoeken jaja vindt ik een website..
naja een website pfff kijk en huiver: https://www.gai-ittersum-schelle.nl
via via een contact persoon gevonden, deze hele dag al gebeld maar er wordt niet opgenomen.
Ziggo gebeld en wat denk je wat die (...) :censored: nu zeggen ?.
ja kunnen wij niet regelen moet u zelf doen, naja eerst vraag ik alles kan en nu hebben ze een probleem.
en willen niet eens regelen, ik kom geen stap verder heb duurste pakket af genomen met duurste ontvanger.
maar niets doet het meer.
en ergste is mijn ADSL lijn heeft Ziggo opgezegd met mijn telefoon nummer
want die zou terug komen bij Ziggo, ik ben nu alles kwijt heb niets meer ...
en kom geen stap verder bij Ziggo...
eerst vond ik ze nog een 7 waard naja dat is nu een vette 3.
wat een waardeloze partij je komt er niet door en de leidinggevende van Ziggo helpdesk.
nee die helpen je niet want dat is nu in eens mijn probleem
wie kan mij helpen of kent ingangen waar ik wel verder kom
Andre
(...) mod-edit: Je mag boos en/of teleurgesteld zijn. Maar woordkeuze en schelden heeft te maken met fatsoen.
Een bericht van je uit een ander topic. Houden we het op 1 plaats.
ik heb het gevoel dat ik helemaal gek wordt.
ik heb Ziggo alles in 1 aangevraagd, zelfs nog eerst gebeld kan het wil het etc.
naja alles aangevraagd en wat denk je geen analoog signaal....
naja oke prima storing vandaag een Ziggo monteur en wat zegt die ja meneer u zit in "stichting Gai Ittersum-Schelle gebied" ik kan niet in die kast komen
wat the :censored: nu weer... naja speuren zoeken jaja vindt ik een website..
naja een website pfff kijk en huiver: https://www.gai-ittersum-schelle.nl
via via een contact persoon gevonden, deze hele dag al gebeld maar er wordt niet opgenomen.
Ziggo gebeld en wat denk je wat die (...) :censored: nu zeggen ?.
ja kunnen wij niet regelen moet u zelf doen, naja eerst vraag ik alles kan en nu hebben ze een probleem.
en willen niet eens regelen, ik kom geen stap verder heb duurste pakket af genomen met duurste ontvanger.
maar niets doet het meer.
en ergste is mijn ADSL lijn heeft Ziggo opgezegd met mijn telefoon nummer
want die zou terug komen bij Ziggo, ik ben nu alles kwijt heb niets meer ...
en kom geen stap verder bij Ziggo...
eerst vond ik ze nog een 7 waard naja dat is nu een vette 3.
wat een waardeloze partij je komt er niet door en de leidinggevende van Ziggo helpdesk.
nee die helpen je niet want dat is nu in eens mijn probleem
wie kan mij helpen of kent ingangen waar ik wel verder kom

Andre
(...) mod-edit: Je mag boos en/of teleurgesteld zijn. Maar woordkeuze en schelden heeft te maken met fatsoen.
Een bericht van je uit een ander topic. Houden we het op 1 plaats.
andre-nl zei:Mijn eerste ervaring Ziggo alles in 1.
Ik had geen kabel tv en kijk eigenlijk alles via de Satelliet.
Maar goed Ziggo alles in 1 besteld, dat ging prima
Eerste ervaring:
ik vroeg 27-12 als aansluit datum.
Ik krijg een brief 9-12 wordt u aangesloten bla bla....
Misschien gek maar waarom vraag men dan wanneer ik Ziggo wens.
Als ze toch doen wat ze willen .. maar oke.
tweede ervaring:
prompt krijg ik 8 december een doos binnen met alles en nog wat er in.
Ik denk prima zal de boel 9-12 aansluiten want dan ben ik aangesloten.
in de meter kast trasje vervangen versterkertje geplaatst op aansluiting waar de kabel modem moest.
de modem geplaatst, modem knipper knipper knipper... hmmm lijkt me niet goed.
ervaring drie:
Ziggo gebeld wachttijd 1 minuut PRIMA TOP :applause: , prompt zeg deze meneer.
"heeft u ook kabel tv analoog" euuh tja niet gekeken want ik kijk via satelliet.
maar goed op de zolder had ik nog een klein tv'tje deze op een stoel naast de meterkast aangesloten.
naja zoek zoek .... enigste wat ik zie is ruis.
ervaring vier:
opnieuw Ziggo gebeld, hmm naja nu wordt ik naar Kabel TV gestuurd.
de mevrouw wil me alles laten testen, euuh ja wil ik wel maar geloof me het werkt niet en dit kost me 10 cent per minuut dus ??.
naja maandag komt er een monteur, en eigenlijk weet ik wat er aan de hand is.
Want 2 jaar geleden hebben ze bij ieder de kabel af gesloten hier die geen kabel wilde.
en dat deden ze in de kast hier op de hoek van de straat.
dus mijn mooie fijne signaal zit netjes in die kast :schater: nu hoop ik dat de monteur in kwestie dit snel kan oplossen.
en toch krijgt Ziggo van mij een dikke 7 want :
1: ben snel geholpen.
2: monteur inplannen zonder teveel tegen sputteren.
minpuntje:
1: als ik zeg 27-12 dan is het niet 9-12 dus als niet kan VRAAG HET DAN NIET ?.
mvg
Andre
Ziggoloos :thumb up:
Laatst bewerkt door een moderator: