• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

krijg de tv niet op breedbeeld. beeld is te groot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter meedel
  • Startdatum Startdatum
M

meedel

Wat ik ook instel in de horizon, ik krijg geen fatsoenlijke 16:9 beeld op mijn TV.
Heb nog een 'ouderwets' kanon JVC 84cm.
Vorige UPC mediabox geen probleem. Nu met de horizon box wordt het beeld groter dan het scherm.
Alle instellingen al geprobeerd.
TV is met scart aangesloten op de box.
Iemand nog een idee?
 
- Zet de Horizon op het beeldformaat van je tv (heb je een "vierkante" tv: 4:3, heb je een breedbeeld: 16:9)
- Pak de AB van je TV en druk op het knopje voor beeldformaten (zie foto of soortgelijke knop) en druk net zolang totdat deze wel goed beeld heeft.
aspectratiobutton.jpg
 

Bijlagen

  • aspectratiobutton.jpg
    aspectratiobutton.jpg
    18 KB · Weergaven: 34
Dank voor je uitleg. Maar die logica had ik zelf al ingesteld.
Ben wel super benieuwd wat voor AB jij hebt. Zal niet van de horizon media box zijn.
Je foto geeft knoppen die ik niet ken
 
meedel zei:
Ben wel super benieuwd wat voor AB jij hebt. Zal niet van de horizon media box zijn.

bafplus zei:
- Pak de AB van je TV en druk op het knopje voor beeldformaten (zie foto of soortgelijke knop) en druk net zolang totdat deze wel goed beeld heeft.
aspectratiobutton.jpg
 
Terug
Bovenaan