M
meedel
Wat ik ook instel in de horizon, ik krijg geen fatsoenlijke 16
beeld op mijn TV.
Heb nog een 'ouderwets' kanon JVC 84cm.
Vorige UPC mediabox geen probleem. Nu met de horizon box wordt het beeld groter dan het scherm.
Alle instellingen al geprobeerd.
TV is met scart aangesloten op de box.
Iemand nog een idee?
Heb nog een 'ouderwets' kanon JVC 84cm.
Vorige UPC mediabox geen probleem. Nu met de horizon box wordt het beeld groter dan het scherm.
Alle instellingen al geprobeerd.
TV is met scart aangesloten op de box.
Iemand nog een idee?
