cstreefkerk
Forum Gebruiker
- Berichten
- 1
Sinds 20 december 2005 Arris modem geinstalleerd voor UPC Internet en Telefonie.
Modem wilde niet werken. Hierover 6 x help online gebeld.
Allemaal smoesjes. Modem stond op een andere naam geregistreerd. Eindelijk na 3 dagen werkte het modem. Resultaat van een medewerker die zijn best had gedaan.
Tot op heden na 10 x bellen en een E-mail nog steeds geen omzetting van KPN nummer en afsluiten van KPN
Ik kan boeken vullen als ik alle antwoorden zou opschrijven. Met beloftes dat het was doorgegeven en het elk moment zou kunnen gebeuren. Maar er gebeurs niets.
Op dinsdag j.l. een telefoontje van een medewerkster, naar aanleiding van mijn toegezonden E-mail. Deelde mede dat binnen 48 uur alles voor elkaar zou zijn. Niets van dat alles. Ik ben wanhoop nabij.
Wat rest me nog om mijn oude nummer geactiveerd te krijgen?
De helpdesk heeft lijsten met smoesjes, maar de klant is de dupe van het beleid!!!!
Telefonie is een waardeloze keuze geweest!!!
Modem wilde niet werken. Hierover 6 x help online gebeld.
Allemaal smoesjes. Modem stond op een andere naam geregistreerd. Eindelijk na 3 dagen werkte het modem. Resultaat van een medewerker die zijn best had gedaan.
Tot op heden na 10 x bellen en een E-mail nog steeds geen omzetting van KPN nummer en afsluiten van KPN
Ik kan boeken vullen als ik alle antwoorden zou opschrijven. Met beloftes dat het was doorgegeven en het elk moment zou kunnen gebeuren. Maar er gebeurs niets.
Op dinsdag j.l. een telefoontje van een medewerkster, naar aanleiding van mijn toegezonden E-mail. Deelde mede dat binnen 48 uur alles voor elkaar zou zijn. Niets van dat alles. Ik ben wanhoop nabij.
Wat rest me nog om mijn oude nummer geactiveerd te krijgen?
De helpdesk heeft lijsten met smoesjes, maar de klant is de dupe van het beleid!!!!
Telefonie is een waardeloze keuze geweest!!!