KPN nog steeds niet overgezet!!!

cstreefkerk

Forum Gebruiker
Berichten
1
Sinds 20 december 2005 Arris modem geinstalleerd voor UPC Internet en Telefonie.
Modem wilde niet werken. Hierover 6 x help online gebeld.
Allemaal smoesjes. Modem stond op een andere naam geregistreerd. Eindelijk na 3 dagen werkte het modem. Resultaat van een medewerker die zijn best had gedaan.
Tot op heden na 10 x bellen en een E-mail nog steeds geen omzetting van KPN nummer en afsluiten van KPN
Ik kan boeken vullen als ik alle antwoorden zou opschrijven. Met beloftes dat het was doorgegeven en het elk moment zou kunnen gebeuren. Maar er gebeurs niets.
Op dinsdag j.l. een telefoontje van een medewerkster, naar aanleiding van mijn toegezonden E-mail. Deelde mede dat binnen 48 uur alles voor elkaar zou zijn. Niets van dat alles. Ik ben wanhoop nabij.
Wat rest me nog om mijn oude nummer geactiveerd te krijgen?
De helpdesk heeft lijsten met smoesjes, maar de klant is de dupe van het beleid!!!!
Telefonie is een waardeloze keuze geweest!!!
 

klend

Forum Gebruiker
Berichten
565
cstreefkerk zei:
Sinds 20 december 2005 Arris modem geinstalleerd voor UPC Internet en Telefonie.
Tot op heden na 10 x bellen en een E-mail nog steeds geen omzetting van KPN nummer en afsluiten van KPN
Op dinsdag j.l. een telefoontje van een medewerkster, naar aanleiding van mijn toegezonden E-mail. Deelde mede dat binnen 48 uur alles voor elkaar zou zijn. Niets van dat alles. Ik ben wanhoop nabij.
Wat rest me nog om mijn oude nummer geactiveerd te krijgen?
De helpdesk heeft lijsten met smoesjes, maar de klant is de dupe van het beleid!!!!
Telefonie is een waardeloze keuze geweest!!!

20 dagen (waarin veel vakantie) is nog niet zo lang... UPC rekent geen abbokosten zolang KPN niet is overgezet dus je hebt niet zoveel te vrezen. Je hebt toch nog wel een oude telefoon op je oude (KPN) nummer/aansluiting? Dan bel je gewoon via de UPC telefoon en neem je op via de KPN telefoon. Het wordt echt wel opgelost.

Sterkte.
Hendrik
 

Parapluutje

Forum Gebruiker
Berichten
265
Gewoon blijven bellen tot je een brief van de KPN krijgt lukt heus wel hebben wij ook gedaan (na 2-3 maanden pas gebeurd)


Succes!!!!
 

Lytse Pier

Forum Gebruiker
Berichten
2.681
heb je ook al KPN gebeld ? Als het goed is heb je van UPC een machtiging gekregen die je op moest sturen om je nummer te porteren van KPN naar UPC.
Misschien weten ze daar op de klantenservice meer.
 

Tonne2004

Forum Gebruiker
Berichten
2.964
Internet
  1. Kabelnoord
Digitale TV
  1. Kabelnoord
Och..

Zo ging het ons ook. Toen we KPN belden kregen we zelfs te horen dat de portering was geanuleerd...

Heeft lang geduurd maar daarna, en een modemwissel want de eerste Webstar bleek defect, nooit een probleem meer gehad. Afkloppen nu....
 
Z

zopzop

cstreefkerk zei:
Sinds 20 december 2005 Arris modem geinstalleerd voor UPC Internet en Telefonie.
Modem wilde niet werken. Hierover 6 x help online gebeld.
Allemaal smoesjes. Modem stond op een andere naam geregistreerd. Eindelijk na 3 dagen werkte het modem. Resultaat van een medewerker die zijn best had gedaan.
Tot op heden na 10 x bellen en een E-mail nog steeds geen omzetting van KPN nummer en afsluiten van KPN
Ik kan boeken vullen als ik alle antwoorden zou opschrijven. Met beloftes dat het was doorgegeven en het elk moment zou kunnen gebeuren. Maar er gebeurs niets.
Op dinsdag j.l. een telefoontje van een medewerkster, naar aanleiding van mijn toegezonden E-mail. Deelde mede dat binnen 48 uur alles voor elkaar zou zijn. Niets van dat alles. Ik ben wanhoop nabij.
Wat rest me nog om mijn oude nummer geactiveerd te krijgen?
De helpdesk heeft lijsten met smoesjes, maar de klant is de dupe van het beleid!!!!
Telefonie is een waardeloze keuze geweest!!!

Heb je überhoud een machtigingskaartje ingevuld om UPC te machtigen...of denk je dat UPC zonder jou toestemming je KPN nummertje mag wegpakken ? ;D

geloof me KPN laat da echt niet toe...

en je kan UPC wel de schuld geven...maar KPN maakt er ook een potje van... :6

KPN doet heel moeilijk om een bestaande klant weg te geven aan UPC...en terecht... :6

zelfs als er maar 1 letter verkeerd staat weigerd KPN de machtiging...zeikerds... :#

zopzop
 

mokum64

Forum Gebruiker
Berichten
1.377
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik bel sinds ruim een week ook via digitale telefonie en moet zeggen het werkt perfect. Machtigingskaartje om KPN op te zeggen/nummer over te zetten een week geleden op de post gedaan. Wat is in het algemeen jullie ervaring: hoe lang duurt het gemiddeld om het nummer van KPN over te zetten naar UPC? Door de UPC medewerker is mij beloofd dat het ca. 1 week zou duren nadat ik het kaartje gepost zou hebben, maar als ik bovenstaande reacties lees ben ik daar erg bang voor.....
 

Flow

Quality Member
Berichten
3.260
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Mja, ik zit hier in mokum ook op de omzetting te wachten.
Maar geduld is een schone zaak,en als telefonie pas in rekening word gebracht na de omzetting maakt het mij niet zoveel uit.
Hmm,maar is dat wel zeker?

Ik ga er iig van uit dat het zeker 1 kalender maand duurt,en wellicht nog wat langer,want idd,kpn zal het niet leuk vinden.
Wat betreft mijn telefonie,die kwam eerst niet online,maar na een paar telefoontjes(upc belde mij ook terug)werd de boel geregeld en kwam het 2 dagen later in orde.Dus heb ik er wel vertrouwen in dat het allemaal goed komt.
Maar het is wel : eerst zien,dan geloven . bij upc. ;D
 

Henno

Forum Gebruiker
Berichten
1.002
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
cstreefkerk zei:
Sinds 20 december 2005 Arris modem geinstalleerd voor UPC Internet en Telefonie.
Modem wilde niet werken. Hierover 6 x help online gebeld.
Allemaal smoesjes. Modem stond op een andere naam geregistreerd. Eindelijk na 3 dagen werkte het modem. Resultaat van een medewerker die zijn best had gedaan.
Tot op heden na 10 x bellen en een E-mail nog steeds geen omzetting van KPN nummer en afsluiten van KPN
Ik kan boeken vullen als ik alle antwoorden zou opschrijven. Met beloftes dat het was doorgegeven en het elk moment zou kunnen gebeuren. Maar er gebeurs niets.
Op dinsdag j.l. een telefoontje van een medewerkster, naar aanleiding van mijn toegezonden E-mail. Deelde mede dat binnen 48 uur alles voor elkaar zou zijn. Niets van dat alles. Ik ben wanhoop nabij.
Wat rest me nog om mijn oude nummer geactiveerd te krijgen?
De helpdesk heeft lijsten met smoesjes, maar de klant is de dupe van het beleid!!!!
Telefonie is een waardeloze keuze geweest!!!

Als je geen machtigingskaart invuld doen ze, mogen ze niks...

gr, Henno
 
Bovenaan