Mooi nieuws aan de vooravond van het nieuwe sportseizoen. KPN is al de thuisbasis voor ESPN, Viaplay, Ziggo Sport en nu ook voor de in populariteit stijgende vrouwensport met W-Sport. "Als trotse sponsor van de KNVB, Oranje en de Oranje Leeuwinnen en hoofdsponsor van de Eredivisie voetbal, draagt KPN de sport een warm hart toe", licht Jochem de Jong, VP Partnerships, TV & Entertainment KPN toe. "Met de komst van W-Sport naar Nederland, ontstaat er een diverser aanbod van sportbeleving en dat juichen we bij KPN alleen maar toe."
“Dit is weer een fantastische stap in de evolutie van W-Sport. We zijn verheugd om samen te werken met KPN. Het opnemen van de zender in hun basispakket sluit perfect aan bij onze strategie om topsport voor vrouwen toegankelijk te maken voor een zo breed mogelijk publiek," zegt W-Sport CEO Kelly Butler. "De ontwikkeling van en betrokkenheid bij vrouwensport wereldwijd gaat in snel tempo door. Onze inhoud laat de atleten en teams zien die de huidige en volgende generatie deelnemers en fans inspireren.”
Meer op kpn.com/wsport