Bellen van vast naar mobiel flink goedkoper
Uitgegeven: 16 november 2005 11:21
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 12:31
DEN HAAG - Telecombedrijf KPN verlaagt de tarieven voor het bellen van een vaste telefoon naar een mobiel toestel met 12 procent. De prijsverlaging gaat per 1 december in. Dat maakte KPN woensdag bekend. De verandering in het tarief is het gevolg van afspraken met de mobielebelbedrijven om de prijs van het afwikkelen van telefoonverkeer te verlagen.
Volgens het telecombedrijf geldt de prijsverlaging alleen voor bellers die met KPN bellen. Klanten die gebruiken maken van andere abonnementsvormen profiteren niet van de verlaging.
(bron)
---
Ik denk dat er dus voor andere aanbieders, zoals MK / Versatel / Wanadoo / etc... geen prijsverlaging komt.
Hopen doe ik wel, immers MK rekent hogere kosten naar mobiel bellen dan KPN zelf.
Uitgegeven: 16 november 2005 11:21
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 12:31
DEN HAAG - Telecombedrijf KPN verlaagt de tarieven voor het bellen van een vaste telefoon naar een mobiel toestel met 12 procent. De prijsverlaging gaat per 1 december in. Dat maakte KPN woensdag bekend. De verandering in het tarief is het gevolg van afspraken met de mobielebelbedrijven om de prijs van het afwikkelen van telefoonverkeer te verlagen.
Volgens het telecombedrijf geldt de prijsverlaging alleen voor bellers die met KPN bellen. Klanten die gebruiken maken van andere abonnementsvormen profiteren niet van de verlaging.
(bron)
---
Ik denk dat er dus voor andere aanbieders, zoals MK / Versatel / Wanadoo / etc... geen prijsverlaging komt.
Hopen doe ik wel, immers MK rekent hogere kosten naar mobiel bellen dan KPN zelf.

