Kpn aansluiting in wijkcentrale

disneyflorida

Forum Gebruiker
Berichten
85
Hoe lang duurt het dat mijn woning wordt aangesloten in de centrale wijkkast?
Mijn glasvezel is volgende week dinsdag 2 weken geleden aangesloten in mijn woning.
En nu wacht ik nog steeds dat ik de monteur kan plannen voor aansluiting van mijn glasvezel.
KPN geeft enkel maar door dat ik nog moet wachten en de datum is nog steeds niet bekend

Gr

disneyflorida
 
Ik zal ff kijken in mijn glazen bol..ehmm. binnenkort..z.s.m. ..heel gauw anwoordt deze.
 

Bijlagen

  • 550x818.jpg
    550x818.jpg
    36,4 KB · Weergaven: 5
Bij jou is het wel een raar verhaal, je hebt al een installatie pakket in huis. Die kun je voor zover ik weet alleen krijgen wanneer er internet via glasvezel op jou adres leverbaar is.
 
Ja dat klopt helemaal.
Daarom sta ik ook nu 100% in mijn recht om hier over te klagen bij kpn.
Heb namelijk ook informatie ingewonnen bij de acm.Zij bevestigen helemaal mijn bevestiging hoe ik hier over denk.
Hoe kan ik hier op dit forum een kpn medewerker mijn topic laten beoordelen?
Want bij de topic Ziggo zitten ook medewerkers van ziggo die de topics in de gaten houden
 
Vezelkruising....defecte sfp..niet goed doorgedrukt in een koppelbus..
Er zijn nog genoeg redenen waarom het niet werkt. Kpn zal een storingsmonteur moeten aansturen.
 
Ik vraag me af wat er fout gaat tot nu toe bij u. Glasvezel is binnengebracht, installatie pakket ontvangen, en nu sta je in de wacht tot een monteur ingepland wordt. Je bent denk ik niet de enige die nog wacht op een monteur.
 
Hoe kan ik hier op dit forum een kpn medewerker mijn topic laten beoordelen?
Want bij de topic ziggo zitten ook medewerkers van ziggo die de topics in de gaten houden
dat hier Ziggo medewerkers meekijken is de uitzondering.

heb Rene van dit forum in het verleden gevraagd of dit ook voor andere providers zou kunnen zoals KPN, Odido enz.

waarschijnlijk mag dit niet vanuit de bedrijven zelf om te reageren op andere platformen.

in beginsel is dit een forum van en door gebruiikers die elkaar proberen te helpen waar mogelijk.

in uw geval zou ik direct met KPN communiceren vanwege de aard van het probleem op hun eigen forum of chat/telefoon.
 
Nou ik wordt van het kastje naar de muur gestuurt.
Maar je gaat vanuit dat als er op jou postcode internet besteld kan worden dat je ook dus signaal kan krijgen.
Maar ik ben aangesloten vanaf de straat naar de woonkamer.Maar ik ben nog niet actief in de wijkcentrale die dus de signaal/snelheid doorstuurt naar mijn woning.
 
Terug
Bovenaan