N
nl1jht
Hallo,
Ik wil graag mijn pakket upgraden met de HD zenders. Nu heb ik altijd begrepen via de site en via de verkopers dat dit gewoon kon voor de 5 euro extra per maand. Nu wilde ik dat vandaag gaan regelen en nu blijkt dat het in eens 6 of 7 euro duurder is. Blijkbaar iets met de kortingen op het pakket wat ik zou hebben. Na 45 miin. aan de lijn te hebben gehangen blijkt er dat er niks mee gedaan kan worden.
Dit is niet de eerste keer dat ik "gezeur" heb met UPC. Dit werd meestal redelijk netjes opgelost. Maar na en aantal jaar op 2 verschillende locaties in Lelystad een abbonement te hebben gehad. Minstens 40 to 50 euro aan belkosten aan hun 0900 nummer. Meerdere wissels van modems en mediaboxen, waarvoor ik ook redelijk vaak vrije tijd heb moeten opnemen, lijkt het me dat er nu wel eens wat vanaf hun kant mag komen.
Iemand anders hier ook al ervaring mee?
Groeten,
Jasper Tepper
Ik wil graag mijn pakket upgraden met de HD zenders. Nu heb ik altijd begrepen via de site en via de verkopers dat dit gewoon kon voor de 5 euro extra per maand. Nu wilde ik dat vandaag gaan regelen en nu blijkt dat het in eens 6 of 7 euro duurder is. Blijkbaar iets met de kortingen op het pakket wat ik zou hebben. Na 45 miin. aan de lijn te hebben gehangen blijkt er dat er niks mee gedaan kan worden.
Dit is niet de eerste keer dat ik "gezeur" heb met UPC. Dit werd meestal redelijk netjes opgelost. Maar na en aantal jaar op 2 verschillende locaties in Lelystad een abbonement te hebben gehad. Minstens 40 to 50 euro aan belkosten aan hun 0900 nummer. Meerdere wissels van modems en mediaboxen, waarvoor ik ook redelijk vaak vrije tijd heb moeten opnemen, lijkt het me dat er nu wel eens wat vanaf hun kant mag komen.
Iemand anders hier ook al ervaring mee?
Groeten,
Jasper Tepper