• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kosten per minuut ipv per gesprek in Utrecht,binnenkort ook in Amsterdam?

Berichten
218
Familie in Utrecht betaald vanaf heden de kosten per minuut naar het buitenland, dit was voorheen 10 ct. per gesprek... Zowel zij als ik vraag me af hoe dit in de toekomst gaat veranderen. Gaan we dit ook krijgen in Amsterdam of gaat er nog iets positiefs veranderen in Utrecht?
 
Dit is alleen met bellen standaard, hierzo ook hoor

Naar UPC klanten is het nu 10 cent per minuut in plaat van 10 cent per gesprek.
Naar overige nummers was het volgens mij 9 cent per minuut
 
Beltarieven variëren niet per woonplaats, maar per abonnement.
Familie in Utrecht zal wel van abonnement zijn veranderd.

Actuele tarieven: https://www.upc.nl/bellen/tarieven
 
Sorry ben erbij te vermelden dat zowel familie als ik Bellen onbeperkt altijd hebben. Hier kan ik naar het buitenland bellen voor 10 cent per gesprek, in Utrecht gaan ze ervoor betalen per minuut (is veranderd)
 
Kijken ze soms bij de lopende telefoonkosten voor de huidige maand?
Daar staan de telefoonkosten voordat ze rekening houden met je abonnement.
Waarom zou Utrecht anders zijn dan de rest van het UPC gebied?
En wat is dat het nut van Bellen Altijd?
 
Het nut ervan is dat in Nederland nog steeds onbeperkt gratis gebeld kan worden. In o.a. Amsterdam kan er worden gebeld naar buitenland (10 cent per gesprek) wat ook zo was in Utrecht tot aan ongeveer een week geleden.

Familie in Utrecht heeft een mail gekregen over de veranderingen...
 
Ging dat bericht soms over overmatig bellen (Fair Use Policy)?
Dan heeft UPC het recht (zie voorwaarden) om maatregelen te nemen.

Kun je de mail hier plaatsen? Uiteraard zonder naam, adres, telefoonnummers etc.

Laat jouw familie contact opnemen met UPC om e.e.a. na te vragen.
 
Nee ze belt op zich niet heel veel... Maar inderdaad zal ik het mailtje hier ook plaatsen. Het gekke is, dat via de Ziggo site niets word gerept over de veranderingen.
 
Jouw eerste bericht was niet echt duidelijk en ik ben er dan ook met open ogen ingetuind.
(Plaatsnamen noemen i.p.v. providernamen.)
Jouw familie heeft Ziggo en daar veranderd het. Was trouwens al bekend.
Nu wil jij weten of het bij UPC ook veranderd.

Ik heb nog niets gelezen, of gehoord dat het op korte termijn bij UPC veranderd.
Wat het word na de fusie weet natuurlijk nog niemand.
 
Ik ging ervan uit dat we hier wel weten wat er te krijgen is in Utrecht en in Amsterdam (ziggo of upc) Maar maakt niet uit, het was overigens geen mail maar een brief die ze scant en dan mailt. Willen jullie dit nog zien of is dit niet meer belangrijk?
 
Terug
Bovenaan