• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kosten 2e lijn

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Charon
  • Startdatum Startdatum
C

Charon

Hej, ik ben nieuw hier en zit ff met een vraagje waar ik 123 geen antwoord op kan vinden: ik begrijp dat op de nieuwe modems een tweede telefoonaansluiting zit, en dat je die kostenloos door UPC kunt laten activeren. Maar daarna: komen er dan wel kosten bij (bellen onbeperkt), krijg je een speciaal nummer of blijft dit gelijk aan huidige kengetal (058 hierzo)?
 
De site van UPC is echt handig hoor... ;)

Een tweede lijn kost €7,50 per maand en daar krijg je een nieuw nummer op.
Met inderdaad het kengetal van wat je nu ook al hebt.
 
Je krijgt een kopie van je eerste lijn met eventueel andere opties voicemail en zo.
Of terwijl bellen onbeperkt blijft bellen onbeperkt ook op de 2e lijn
 
Ik zie nu pas de datum.
Ik zal er op letten bedankt voor de melding.
 
Terug
Bovenaan