B
Brickman
Heb op het factuur voor de maand September gevonden dat er extra kosten, €10 per jaar, in rekening worden gebracht voor een tweede smartcard. Dit terwijl dat het nergens op de site staat aan gegeven en mij ook niet tijdens het wijzigen naar het Ai1 plus pakket is verteld.
En snap ook niet dat het abonnement al ingaat voordat de antwoordkaart bij Ziggo binnen is.
En snap ook niet dat het abonnement al ingaat voordat de antwoordkaart bij Ziggo binnen is.
Laatst bewerkt door een moderator: