korting bij ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareltje54

Forum Gebruiker
Berichten
1
hallo
ik heb een vraag waarom krijgt een klant Ziggo u 10% korting een heel jaar lang omdat hij naar ziggo heeft gebeld omdat hij het wou opzeggen omdat een abo bij telfort maar 37 euro kost vind ik wel raar
dus mensen bellen zou ik zeggen
omdat wij anders gewoon 45 euro moeten betalen:-P
 

Albertos

Forum Gebruiker
Berichten
577
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Je hebt helemaal gelijk. Belachelijk dat dit gebeurt.
 

Zombymario

Forum Gebruiker
Berichten
1.317
Als we allemaal korting krijgen dat zit de volgende prijsverhoging ook al in de maak [emoji14]

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 

lok

Forum Gebruiker
Berichten
2
Ik betaal tussen de 92 en 110 euro per maand en ben buiten jaarcontract.
Het enige wat ze bieden is een tv ontvanger met HD als ik 50 euro bij betaal..

Ziggo doet veel om klanten te krijgen, helaas veel minder om ze te behouden.
 

bert1984

Forum Gebruiker
Berichten
663
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Dergelijke korting heb ik ook gehad, maar let op, als je je abonnement binnen dat jaar aanpast (bv film1 opzeggen of zo) via mijn ziggo, dan gaat dit fout, en krijg je tot 7x(maanden) een mail dat er verkeerd gefactureerd is.
Door al dat geklooi, hebben zelfs eens een factuur uitbetaald (deze was negatief door alle correcties in hun systeem)

Ze hebben 6 maanden daardoor achteraf gefactureerd, tevens was ook tot 3x toe de korting niet toepast.

Vind het tevens nog steeds belachelijk, dat er voorruit gefactureerd word.
Ik hoopte dat het zo zou blijven (door hun eigen fout)
 

G.bruiker

Forum Gebruiker
Berichten
3.275
hallo
ik heb een vraag waarom krijgt een klant ziggo u 10% korting een heel jaar lang omdat hij naar ziggo heeft gebeld omdat hij het wou opzeggen omdat een abo bij telfort maar 37 euro kost vind ik wel raar
dus mensen bellen zou ik zeggen
omdat wij anders gewoon 45 euro moeten betalen:-P
Tja zo werkt het systeem nu eenmaal.. ik heb mijn abonnement op een tvgids opgezegd na jaren het volledige bedrag te hebben betaald (85 euro) ,vrij snel daarna hingen ze aan de telefoon, als ik nog een jaar abonnement nam,hoefde ik maar 25 euro te betalen en kon ik na dat jaar alsnog opzeggen.
Dat is zo uit het hoofdje een kleine 70% korting.. de abonnements prijs steeg elk jaar wel een beetje maar ik heb dus een kleine 10 jaar het volle pond betaald.
Mijn glasvezelaar belde mij, ik kon 15 euro per maand korting krijgen het eerste jaar als ik terug kwam, terwijl ik 5 jaar ruim 65 euro per maand betaalde.
Soms loont het om te bellen dat je op wilt zeggen..
 
M

Member 37775

Dat geldt/gold ook bij UPC.
Die zijn zelfs actief bezig om klanten korting te geven in gebieden waar glasvezel IP-ders klanten beginnen te werven.
Maar ook daar gaat het met het factureren daarna vaak mis.
Gebruiken zeker hetzelfde administratiesysteem. :wink:
 

HBO Fan

Forum Gebruiker
Berichten
33
Is ook een voordeel van huren, je kunt gewoon na contract van 1 jaar opzeggen en naar een ander gaan. wij zitten nu met twee dure humaxen en een CI+ ding van de nodige euros' Overstappen naar bijvoorbeeld glas maakt dit alles overbodig, dus zit je met een hoge afschrijving.

In het huurmodel, wat duurder is door de jaren heen, is overstappen wel een stuk eenvoudiger en als je jaarlijks wisselt heb je vaak de nieuwe klant kortingen. en dat scheelt je momenteel echt tientallen procenten...

Maandbedrag, zonder kortingen zijn ongeveer gelijk, maar door de nieuwe klant korting de eerste maanden 20 tot 40% korting op pakket en losse extra's. Nu heb ik net twee nieuwe humax decoders a 300 de stuk, dus ik zit het nog wel even uit. Maar dat gaat verdwijnen door huur decoder/ci+ en ik stap gemakkelijk over hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan