J
jefjef
Soms zetten we een programma wel een's op pauze om kort daarna het programma weer verder te kijken.
Soms zonder problemen maar steeds vaker het volgende probleem: bij een pauze van 1 min of meer dan zien we staan 100min of meer pauze gehad!
en moeten dus heel lang weer voorruit spoelen!? iemand meer dit merkwaardig probleem gehad?
Soms zonder problemen maar steeds vaker het volgende probleem: bij een pauze van 1 min of meer dan zien we staan 100min of meer pauze gehad!
en moeten dus heel lang weer voorruit spoelen!? iemand meer dit merkwaardig probleem gehad?
