S
SjoerdS
Bij de installatie heeft de monteur de afstandsbediening gekoppeld aan de TV.
Maar al snel was hij die koppeling kwijt. Van alles geprobeerd en uiteindelijk de afstandbediening gereset en nogmaals gekoppeld. Weer werkt alles voor een uurtje en dan is hij die weer kwijt. Bijvoorbeeld na een kanaalwisseling of als ik TV terug kijk.
Iemand enig idee hoe ik het "geheugen" van mijn afstandbediening kan verbeteren?
Maar al snel was hij die koppeling kwijt. Van alles geprobeerd en uiteindelijk de afstandbediening gereset en nogmaals gekoppeld. Weer werkt alles voor een uurtje en dan is hij die weer kwijt. Bijvoorbeeld na een kanaalwisseling of als ik TV terug kijk.
Iemand enig idee hoe ik het "geheugen" van mijn afstandbediening kan verbeteren?
