Koppelen AB met salora

Erik1976

Forum Gebruiker
Berichten
4
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,
Ik heb een salora 22fsb5002 smart tv. Het lukt me niet om de afstandbediening van de mediabox gekoppeld te krijgen. Met de codes van de Ziggo site krijg ik het niet werkend, en de klantenservice is ook niet erg behulpzaam.

Mijn mediabox is een pace, UPC mediabox hd.
 
Probeer dit:
(Het kan zijn dat je andere knoppen moet gebruiken bij de pace, maar die staan wel in je handleiding)

Stap 1: zet de tv uit (standby).
Stap 2: druk vol- in en vervolgens de source knop totdat tv knop begint te knipperen
Stap 3: druk code tv in, 2443 voor Salora
Stap 4: houd de tv knop ingedrukt tot tv aangaat
Stap 5: sla de instellingen op met vol- en vervolgens de source knop totdat de tv knop knippert.

Bron: https://webcache.googleusercontent....e-handleiding-28529+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Maar op de afstandsbediening van de pace zit geen source knop.
 
Probeer dit:
(Het kan zijn dat je andere knoppen moet gebruiken bij de pace, maar die staan wel in je handleiding)

Stap 1: zet de tv uit (standby).
Stap 2: druk vol- in en vervolgens de source knop totdat tv knop begint te knipperen
Stap 3: druk code tv in, 2443 voor Salora
Stap 4: houd de tv knop ingedrukt tot tv aangaat
Stap 5: sla de instellingen op met vol- en vervolgens de source knop totdat de tv knop knippert.

Bron: https://webcache.googleusercontent....e-handleiding-28529+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Dit gaat over de ab van de MediaboxXL

Probeer het volgende, zeg er bij dat het heel lang kan duren:

Druk tv knop
Houd rood + ok ingedrukt tot tv knop gaat knipperen
Druk achter elkaar 991 stand-by knop
Blijf vervolgens herhaaldelijk op ch+ drukken
Elke keer als je drukt word een andere code geprobeerd
Als uiteindelijk de tv uitgaat druk je op ok en de code word bevestigt
 
Wow! Dat was de gouden tip!
Dank, ik heb twee avonden gefrustreerd zitten wezen en alles bij elkaar bijna een uur met de klantenservice gebeld. Deze oplossing nog niet gehoord.
Veel dank!
 
Des te frappanter dat de klantenservice dit niet wist. Ik heb de handleiding van ziggo zelf op internet gevolgd, en die geeft andere instructies.
Een papieren handleiding heb ik nooit gehad.

En....geen zin om te lezen? Ik heb twee avonden besteed aan websites lezen over dit probleem en nergens wat gevonden.;)
 
Terug
Bovenaan