Q
quentemy
Ben nieuw hier, heb lopen zoeken naar antwoord op mijn vraag (kan me niet voorstellen dat die niet eerder gesteld is).
Maar helaas, niks kunnen vinden.
Dus op het gevaar af dat ik met m'n neus heb gezocht (dat verwijt krijg ik regelmatig van mijn vrouw
):
Ik heb een UPC HD abo met (Philips) DVDrecorder; hoe kan ik opgenomen films, bij voorkeur rechtstreeks, van de harde schijf "afplukken".
B.v.d. voor jullie antwoorden.
Maar helaas, niks kunnen vinden.
Dus op het gevaar af dat ik met m'n neus heb gezocht (dat verwijt krijg ik regelmatig van mijn vrouw
):Ik heb een UPC HD abo met (Philips) DVDrecorder; hoe kan ik opgenomen films, bij voorkeur rechtstreeks, van de harde schijf "afplukken".
B.v.d. voor jullie antwoorden.

