• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Komt Fiber Power ook in Gelderland?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter vastvet
  • Startdatum Startdatum
V

vastvet

Hey ;) ,ik vroeg me af of chello fiberpower ook in heel Gelderland komt? als dat zo is neem ik zeker de snelste versie, alhoewel ik over wat ik nu haal met snelheden over het algemeen geen klagen heb, ik zou zelfs een compliment willen geven aan UPC :)
 
De bedoeling is dat Fiber Power uiteindelijk in het hele UPC gebied beschikbaar is.
Ooit gelezen dat dat eind 2009 zover moet zijn.
 
Johnny54 zei:
De bedoeling is dat Fiber Power uiteindelijk in het hele UPC gebied beschikbaar is.
Ooit gelezen dat dat eind 2009 zover moet zijn.

Hoi, neej dat heb ik niet gelezen maar ik geloof je gelijk, met de nieuwe glasvezelnetwerken moet je makkelijk 100mbit kunnen halen, waar ik trouwens wel voor ben is een beter beveiligde modem waar o.a. de snmp beter beveiligd is tegen hackers,ze kunnen nu nog steeds je modem platleggen dat is mij eergisternacht gebeurd nadat ik een chatsite had bezocht.
Mijn kamaraad die modemspecialist is zegd dat ze de modem best betere firmware kunnen geven waar je met wachtwoorden alle functies kan beveiligen in de modem zoals telnetwachtwoord, snmpwachtwoord ,commandos enz alle services die ISPs gebruiken, misschien zelfs een combinatie van kabelmodem/router ineen waardoor je aanvallen van buitenaf kan blokkeren in dem odem zelf [zie dd-wrt opties motorola en linksys]
Zelf gebruik ik DD-wrt in mn linksys router als ze dat in een modem kunnen zetten voor kabel ,dat zou fantastisch wezen denkmaar aan cisco [linksys is een onderdeel van cisco] dus de mogelijkheden zijn oneindig namate de hardware sneller en beter worden.
p.s. die beveiliging zou je dan pas in schakelen nadat er een speciaal lampje brand die je daar dan toegang voor geeft nadat de config file erin zit.
Dan kunnen wij die hackers eens een keertje uitlachen ;D
 
Terug
Bovenaan