- Berichten
- 17.521
- Internet
- Odido
- Ziggo
Ik bel regelmatig met vrienden en familie in Europa.
Ik begin het een beetje genant te vinden dat bij elke keer dat ik bel de tegenpartij meteen wil ophangen en dan terug wil bellen omdat het hun niets kost.
"Iedereen" in Europa lijkt wel gratis te kunnen bellen maar in Nederland zie je dit niet veel.
Ja, gratis naar vaste nummers binnen Nederland wel natuurlijk.
Maar gratis binnen heel Europa naar vaste nummers bestaat in Nederland niet echt.
Ik zou dit een hele welkome toevoeging vinden aan het telefonie-pakket van UPC.
En dit mag van mij ook nog wel 2,50 per maand extra kosten voor de Europa-bellers.
Natuurlijk kan ik van die 0900 bedrijven inschakelen om voor 1 cent per minuut, of zelfs gratis, te kunnen bellen.
Maar daar heb ik toch slechte ervaringen mee, van geen verbinding krijgen en dan toch een starttarief te moeten betalen tot en met het geluid hebben van in een lege olietanker te staan.
Ik begin het een beetje genant te vinden dat bij elke keer dat ik bel de tegenpartij meteen wil ophangen en dan terug wil bellen omdat het hun niets kost.
"Iedereen" in Europa lijkt wel gratis te kunnen bellen maar in Nederland zie je dit niet veel.
Ja, gratis naar vaste nummers binnen Nederland wel natuurlijk.
Maar gratis binnen heel Europa naar vaste nummers bestaat in Nederland niet echt.
Ik zou dit een hele welkome toevoeging vinden aan het telefonie-pakket van UPC.
En dit mag van mij ook nog wel 2,50 per maand extra kosten voor de Europa-bellers.
Natuurlijk kan ik van die 0900 bedrijven inschakelen om voor 1 cent per minuut, of zelfs gratis, te kunnen bellen.
Maar daar heb ik toch slechte ervaringen mee, van geen verbinding krijgen en dan toch een starttarief te moeten betalen tot en met het geluid hebben van in een lege olietanker te staan.

