• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Komen er nu eens duitse zenders op upc ? zo alles pro7 sat1 kabel 1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter riko
  • Startdatum Startdatum
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten, maar als jij ze graag wil mogen ze er best bij :)
 
Dit wordt weer echt zo'n 'ik wil dit en jij wilt dat'-topic. Ik persoonlijk heb niets met Duitse zenders, maar als daar een doelgroep voor is en er dan ook nog bandbreedte voor is...

En inderdaad je Nederlands mag wel wat beter (dat valt me sowieso in zijn algemeenheid op. Er wordt vaak zeer slecht gespeld op verschillende fora, maar dat ter zijde).
 
Wat lopen ze hier te zeiken over hoe je nederlands schrijft.
Ik woon in de grensstreek en ben vroeger opgevoed met Duitsland 1-2-3.
Ja ik zou ook graag willen dat UPC de zender aanbod betreft duitse zenders uitbreid.
 
Duitse zenders zijn juist mateloos populair! Dat is uit verschillende onderzoeken gebleken. Ook als een Duitse zender verdwijnt, blijkt dat weer. Dan staat Nederland op zijn kop!

Ondanks dat geef ik graag nog een tip: koop een schotel! Dan heb je honderden Duitse zenders voor nop!
 
Ik vraag me toch af of Duitse zenders echt op zo'n grote schaal populair zijn. Ik denk eerder voornamelijk in de grensstreek en het oosten, en dan met name de oude generatie.
 
svendeeerste zei:
Probeer eerst maar eens het Nederlands onder de knie te krijgen. Voordat je nog meer van die na gesynchroniseerde rotzooi op ons af stuurt.
Zeker tegen duitse zenders je kijkt liever na die rotzooi wat er nu op zit is dat nu zo mooi :-\
 
Ik zou voor een redelijke uitbreiding van het aantal Duitse kanalen zelfs een paar euro extra per maand over hebben.
 
Ik vind het terecht als ze het met Duitse zenders uitbreiden.
In het analoge tijdperk deed Nederland niets anders.
Denk maar eens aan alle Duitsland-antennes op de daken.
Dus waarom weinig digitaal ?
 
Terug
Bovenaan