T
Tina60
In Windows Vista zit een Knipprogramma waarmee je eenvoudig een knipsel van iets op je beeldscherm per mail kunt versturen. Ik maak daar veelvuldig gebruik van. Sinds gisteren echter lukt dat niet meer en krijg ik deze waarschuwing:
Er wordt gesuggereerd om het bestand een andere
naam te geven maar dat kan niet, het is een programma van aanklikken een gebied omcirkelen en versturen........
Iemand ook bekend met dit probleem? oplossing misschien??
"This is a message from the MailScanner E-Mail Virus Protection Service
----------------------------------------------------------------------
The original e-mail attachment "SnipImage-%7BC15.PNG"
is on the list of unacceptable attachments for this site and has been
replaced by this warning message.
Due to limitations placed on us by the Regulation of Investigatory
Powers
Act 2000, we were unable to keep a copy of the original attachment.
At Thu Oct 2 13:58:56 2008 the virus scanner said:
MailScanner: Filename trying to hide its real type
(SnipImage-%7BC15.PNG)
--
Postmaster
Ziggo
www.ziggo.nl
Er wordt gesuggereerd om het bestand een andere
naam te geven maar dat kan niet, het is een programma van aanklikken een gebied omcirkelen en versturen........
Iemand ook bekend met dit probleem? oplossing misschien??
Laatst bewerkt door een moderator:
