• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Knipprogramma Vista plotseling DANGEROUS??

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tina60

In Windows Vista zit een Knipprogramma waarmee je eenvoudig een knipsel van iets op je beeldscherm per mail kunt versturen. Ik maak daar veelvuldig gebruik van. Sinds gisteren echter lukt dat niet meer en krijg ik deze waarschuwing:

"This is a message from the MailScanner E-Mail Virus Protection Service
----------------------------------------------------------------------
The original e-mail attachment "SnipImage-%7BC15.PNG"
is on the list of unacceptable attachments for this site and has been
replaced by this warning message.

Due to limitations placed on us by the Regulation of Investigatory
Powers
Act 2000, we were unable to keep a copy of the original attachment.

At Thu Oct 2 13:58:56 2008 the virus scanner said:
MailScanner: Filename trying to hide its real type
(SnipImage-%7BC15.PNG)

--
Postmaster
Ziggo
www.ziggo.nl

Er wordt gesuggereerd om het bestand een andere
naam te geven maar dat kan niet, het is een programma van aanklikken een gebied omcirkelen en versturen........

Iemand ook bekend met dit probleem? oplossing misschien??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie.

Weet je wat ik als antwoord kreeg van Ziggo?

Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Wij bieden geen ondersteuning op 3rd party hardware en/of software. U
dient zelf zorg te dragen voor de juiste installatie en instellingen.
Wij adviseren u contact op te nemen met de fabrikant/leverancier van uw
het programma.

De waarschuwing geeft aan dat het bestand, die u probeert te versturen,
waarvan de bestandsnaam anders voordoet dan het type bestand eigenlijk
is. Daarom wordt het geblokkeerd.

:applause:
 
:pompom::schater::schater::schater: , triest ..

De waarschuwing geeft aan dat het bestand, die u probeert te versturen, waarvan de bestandsnaam anders voordoet dan het type bestand eigenlijk is.

Dus je kan tegenwoordig aan de BESTANDSNAAM zien dat het niet bij het TYPE bestand hoort dat verzonden wordt ?, of andersom ?.

Laat me niet lachen ..
 
:cry: inderdaad, hun virusscanner blokkeert een standaardapplicatie en dan ligt het aan mijn software
 
Dat kan volgens mij niet, wanneer je het knipprogramma opent wordt je beeldscherm wat wazig en kun je dat stukje wat je wilt versturen selecteren. Vervolgens klik je op knipsel verzenden en dan opent het emailprogramma met de afbeelding er al standaard in.
Dus dat werktTE altijd heel gemakkelijk en snel om iemand even iets te laten zien.

Wat nu wel lukt is de voorkeur aangeven dat je de afbeelding als bijlage wilt verzenden dan komt ie er wel doorheen zonder warnings and abuse meldingen.........
 
Daar gaat het toch niet over, ik bedoel het heeft altijd zo gewerkt, zonder problemen.Niet 1 virusscanner die ook maar in z'n bolle software koppie er aan dacht om het te blokkeren, en nu heeft er weer zo'n slimpoot bij Ziggo op allerlei knopjes zitten drukken en een heleboel mensen, zeker die wat deze materie betreft er niet zoveel verstand van hebben piekeren zich suf wat ze nu verkeerd doen ..

Ik kan hier echt kwaad om worden , sorry hoor ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan