A
AtW
Beste forumbezoekers,
ik heb vandaag interactieve tv geactiveerd.
De ontvanger is een 8485DVB HD PVR. Deze is aan de hand van de handleiding aangesloten.
Het groene lampje op de ontvanger blijft knipperen. Ik heb al gelezen dat dit betekent dat er geen goede ontvangst/verbinding met Ziggo is.
Het signaal blijft hangen op slechts 28% en de kwaliteit tussen de 50-56%.
De ontvangst van de kanalen valt erg tegen. Sommige kanalen blijven zwart en er is veel storing; blokjesbeeld.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Of moet ik toch de klantenservice van Ziggo bellen?
Graag verneem ik jullie reacties.
Alvast bedankt
ik heb vandaag interactieve tv geactiveerd.
De ontvanger is een 8485DVB HD PVR. Deze is aan de hand van de handleiding aangesloten.
Het groene lampje op de ontvanger blijft knipperen. Ik heb al gelezen dat dit betekent dat er geen goede ontvangst/verbinding met Ziggo is.
Het signaal blijft hangen op slechts 28% en de kwaliteit tussen de 50-56%.
De ontvangst van de kanalen valt erg tegen. Sommige kanalen blijven zwart en er is veel storing; blokjesbeeld.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Of moet ik toch de klantenservice van Ziggo bellen?
Graag verneem ik jullie reacties.
Alvast bedankt